Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019

Βάσω Αγγελέτου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019

Να διπλασιάσει τους πελάτες της στην Ελλάδα το 2019 στοχεύει η Revolut, η fintech που συστήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από τρία χρόνια και ήδη αριθμεί 80.000 χρήστες στην Ελλάδα και την Κύπρο.

«Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το πελατολόγιό μας εκθετικά», δηλώνει σε συνέντευξή του στο insider.gr ο διευθυντής της Revolut στην Ελλάδα, Δημήτρης Λιτσικάκης, και εξηγεί ότι με μια απλή εφαρμογή, οι χρήστες ανοίγουν λογαριασμό σε λίγα λεπτά, γλιτώνουν τις «κρυφές» χρεώσεις μετατροπής συναλλάγματος, στέλνουν χρήματα στο εξωτερικό χωρίς προμήθεια και απολαμβάνουν προσφορές και εκπτώσεις.

Ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών της είναι τα 34 έτη αλλά ο ίδιος τονίζει ότι ο βασικός κορμός της πελατείας της Revolut δεν είναι οι millennials. «Οι πελάτες μας είναι άνθρωποι παραγωγικοί που έχουν τις δουλειές τους, ταξιδεύουν, είναι οικογενειάρχες και θέλουν να διαχειρίζονται όσο καλύτερα μπορούν και το τελευταίο τους ευρώ».

«Δεν ανταγωνιζόμαστε τις τράπεζες»

«Εμείς δεν είμαστε τράπεζα, οπότε ας μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα», σημειώνει ο country manager της Revolut στην Ελλάδα. «Εμείς δεν επανεπενδύουμε τα χρήματα των πελατών μας, το οποίο σημαίνει ότι μπορούμε ανά πάσα στιγμή να επιστρέψουμε τις καταθέσεις. Τα χρήματα των χρηστών είναι ασφαλή στη Revolut», τονίζει ο ίδιος.

Την ίδια ώρα, η Revolut επιδιώκει συνέργειες με τις παραδοσιακές τράπεζες της χώρας μας. Όπως αποκάλυψε το insider.gr, η Revolut βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με συστημική τράπεζα στη χώρα μας για την παροχή μικροδανείων σε τρία μόλις λεπτά μέσω κινητού.

Δεν διστάζει, ωστόσο, να ασκήσει κριτική στην τιμολογιακή πολιτική των τραπεζών. Όσον αφορά στην πρόσφατη απόφαση των τριών από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες να επιβάλουν προμήθεια άμεσης πρόσβαση (direct access fee), o κ. Λιτσικάκης αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «πρόκειται για άλλη μια απόδειξη της εφευρητικότητας των τραπεζών να ανακαλύπτουν νέους τρόπους να εισάγουν κρυφές χρεώσεις».

Κάρτες co-brand και προγράμματα επιβράβευσης

Εκτός από τράπεζες, όμως, συνάπτει στρατηγικές συνεργασίες και με αναγνωρισμένους εμπόρους και εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Στην Ελλάδα, έχει ήδη εγκαινιάσει τη συνεργασία της με τη διαδικτυακή ασφαλιστική εταιρεία Hellas Direct και πρόσφατα ανακοίνωσε τη σύμπραξή της με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο Primetel στην Κύπρο. Ο κ. Λιτσικάκης αποκάλυψε μάλιστα ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί και νέα συνεργασία στην Ελλάδα, η οποία θα έχει ακόμη πιο μαζικό χαρακτήρα.

«Υπάρχει ανάγκη αλλά και χώρος για τέτοιου είδους συνεργασίες από εταιρείες που θέλουν να κάνουν καινοτομίες αλλά δυσκολεύονται να τις υλοποιήσουν με μεγάλους οργανισμούς, όπως οι τράπεζες. Είμαστε ανοιχτοί να κάνουμε τέτοιου είδους συνεργασίες και ήδη μιλάμε με πολλές εταιρείες από ασφάλειες, τουρισμό, τηλεπικοινωνίες», αναφέρει. Ο ίδιος, μάλιστα, αποκαλύπτει ότι αυτές τις ημέρες οι κάρτες Revolut υποστηρίζουν και πληρωμές μέσω Google Pay -κάτι που θα ισχύσει και στην Ελλάδα όταν η συγκεκριμένη υπηρεσία πληρωμών έρθει στη χώρα μας.

«Ναι» στα δάνεια και τις επενδύσεις, «όχι» στις καταθέσεις

Εκτός από τα δάνεια που παρέχει μέσω συνεργαζόμενης πλατφόρμας peer-to-peer lending τράπεζας ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Revolut θα εγκαινιάσει το φθινόπωρο και τη νέα της λειτουργία, μια πλατφόρμα επενδύσεων με μηδενική προμήθεια. «Όπως αλλάζει κανείς νομίσματα από το app στο κινητό του δωρεάν, έτσι θα αγοράζει και θα πουλά μετοχές και άλλους τίτλους χωρίς καμία απολύτως προμήθεια», εξηγεί ο ίδιος. «Στόχος μας είναι να εκδημοκρατίσουμε τις επενδύσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Διευκρινίζει, πάντως, ότι η συγκέντρωση καταθέσεων –ενδεχομένως με την παροχή ενός προνομιακού επιτοκίου- δεν είναι στα σχέδια της εταιρείας. Δεν ισχύει το ίδιο, όμως, και για τις υπηρεσίες πληρωμών. Στην ερώτηση αν σκοπεύει η Revolut να μπει στη «μάχη» των POS, η απάντηση είναι αρνητική. «Για εμάς, τα τερματικά πληρωμών με κάρτα είναι ένα απλό commodityπροϊόν. Εμείς επενδύουμε σε τεχνολογίες που αλλάζουν τους όρους του παιχνιδιού. Όταν μπούμε στις πληρωμές, θα προσφέρουμε κάτι τελείως διαφορετικό», τονίζει, διευκρινίζοντας πάντως ότι ο συγκεκριμένος τομέας δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδια της εταιρείας.

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην Ελλάδα

Τις προηγούμενες ημέρες, η εταιρεία παρουσίασε τη Revolut Μetal, την πρώτη 100% μεταλλική κάρτα ανέπαφων συναλλαγών στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια premium κάρτα με συνδρομή που θα προσφέρει επιστροφή έως 1% σε όλες τις συναλλαγές σε κρυπτονομίσματα. Επίσης, προσφέρει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση και υπηρεσία προσωπικού βοηθού –για κρατήσεις εισιτηρίων, ξενοδοχείων, αυτοκινήτων κ.λπ.

Τις επόμενες εβδομάδες, η Revolut θα ανακοινώσει μια νέα υπηρεσία, τις Άμεσες προσφορές, οι οποίες θα αφορούν σε συμφωνίες με διεθνείς εταίρους για παροχή προσφορών συγκεκριμένης διάρκειας. Με τις αγορές μέσω των καρτών Revolut, θα γεμίζει μια μπάρα έξι κουτιών. Όταν η μπάρα γεμίσει, θα επιλέγεται τυχαία μια προσφορά που συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας, όπως για παράδειγμα έκπτωση 50% σε καφέ γνωστής αλυσίδας. «Θα θυμίζει το παιχνίδι με τον “γερανό” στα λούνα παρκ που πιάνει τυχαία παιχνίδια», εξηγεί ο κ. Λιτσικάκης.

Τα σχέδια για το επόμενο 12μηνο

Στο στόχαστρο της Revolut βρίσκονται οι αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Ιαπωνίας, του Χονγκ Κονγκ και της Σιγκαπούρης Νότιας Αφρικής για τον επόμενο χρόνο. Για την παγκόσμια επέκτασή της, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση-μαμούθ των 250 εκατ. ευρώ που έλαβε τον Απρίλιο. Πρώτος σταθμός είναι οι ΗΠΑ, πιθανότατα εντός Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου.

«Στο επίκεντρο της επένδυσής μας βρίσκεται, φυσικά, η τεχνολογία μας. Ήδη έχουμε 400 εργαζομένους και σκοπεύουμε να τους διπλασιάσουμε έως το τέλος του έτους. Αυτή τη στιγμή η Revolut έχει 100 ανοιχτές θέσεις εργασίας», επισημαίνει ο κ. Λιτσικάκης. «Στόχος μας είναι οι φρενήρεις ρυθμοί με τους οποίους λανσάρουμε νέα προϊόντα και συνεργασίες, να συνεχιστούν και να επιταχυνθούν», καταλήγει ο ίδιος.

Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019
Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019
Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019
Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019
Λιτσικάκης (Revolut): Στοχεύουμε σε διπλάσιους Έλληνες χρήστες το 2019

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider