«Έχει ξεκινήσει ήδη η διαδικασία ένταξης των παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων στο νέο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και σύντομα θα λειτουργούν πολύ περισσότερα σε κάθε σταθμό, αντί των δύο σήμερα», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπρίτζης, δεσμευόμενος για μείωση της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού μιλώντας Στο Κόκκινο. Παράλληλα, δήλωσε ότι έχει τεθεί και ζήτημα πρόσληψης επιπλέον προσωπικού.
Ειδικότερα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», αναφερόμενος στα μηχανήματα έκδοσης σε σταθμούς του Mετρό και του Ηλεκτρικού που σε κάποιες περιπτώσεις είναι εκτός λειτουργίας, σημείωσε ότι «είχε προβλεφθεί η αναβάθμιση των παλιών, αυτό έχει καθυστερήσει πάρα πολύ από την ανάδοχο εταιρεία, γιατί έπρεπε να προσαρμοστεί το λογισμικό και να συνεργάζεται με το νέο σύστημα. Απ’ ό,τι έχω ενημερωθεί τα προβλήματα λύθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, και αρχίζουν να εντάσσονται στο δίκτυο, άρα δεν θα έχουμε δύο μηχανήματα ανά σταθμό, θα έχουμε πολύ περισσότερα».
Για το πρόβλημα της προμήθειας εισιτηρίων σε περιοχές μακριά από τα δίκτυα μέσων μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, Προαστιακός), ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε το πρόβλημα που δημιουργείται από το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά περίπτερα και άλλα συναφή καταστήματα «που αρνούνται να διαθέσουν ηλεκτρονικά εισιτήρια ... όλα αυτά λύνονται με το να πάρει κανείς μία κάρτα, να τελειώνει», καθώς, όπως ανέφερε, «δεν υπάρχει λόγος, ειδικά μετά την γνωμοδότησης της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων, να μην βγάλει κάποιος μία κάρτα, με μία ηλεκτρονική αίτηση έρχεται η κάρτα στο σπίτι και μπορεί να "γεμίσει" με χίλιους τρόπους».
Επίσης, τόνισε ότι «υπάρχουν προβλήματα και στη στελέχωση αυτών των οργανισμών, είναι αναγκαιότητα να υπάρξουν προσλήψεις σε αυτούς τους οργανισμούς. Στην Αθήνα, εμείς το θέτουμε το ζήτημα, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει και το Υπερταμείο στο οποίο έχουν περάσει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να υλοποιηθούν».