Στην δημιουργία ενός ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος με πολλαπλά shop in a shop προχωρά η αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public. Η εταιρεία επεκτείνει το ηλεκτρονικό της κατάστημα και συνεργάζεται με άλλες εταιρείες λιανικής που μέσω του public.gr θα μπορούν να πωλούν τα δικά τους προϊόντα.
Έτσι, από τα τέλη Μαΐου που θα ξεκινήσει και επίσημα το ηλεκτρονικό Marketplace οι επισκέπτες της ιστοσελίδα θα μπορούν να αγοράζουν και προϊόντα από νέες κατηγορίες όπως: βρεφικά είδη, είδη σπιτιού, γυμναστικής και sports, προσωπικής φροντίδας, είδη μόδας, αυτοκινήτου και μηχανής, ταξιδιού και εποχικά.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας κ. Χρήστος Καλογεράκης, στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατομμύρια επισκέψεις τον χρόνο.
Βάση του νέου ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα του Public για το οποίο η αλυσίδα έχει επενδύσει από το 2009 έως και σήμερα πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ για την δημιουργία του Marketplace επενδύει ακόμη περίπου 1,2 εκατ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή το public.gr δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις τον χρόνο, ενώ τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας δέχονται 26 εκατ. επισκέψεις. Μέσου αυτού εισπράττεται το 20% του τζίρου της εταιρείας.
Όπως εξήγησε ο κ. Καλογεράκης κατά την παρουσίαση του Marketplace, μέσω αυτής της κίνησης το public.gr εμπλουτίζεται με νέες κατηγορίες και προϊόντα, ενώ άλλες εταιρείες αποκτούν πρόσβαση σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για να διαθέσουν τα προϊόντα τους αποκτώντας έτσι με ελάχιστο κόστος ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων.
Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες συνεργασίες με 47 εταιρείες λιανικής με τις 20 απ’ αυτές να διαθέτουν ήδη τα προϊόντα τους μέσω του Public.gr. Πρόκειται για εταιρείες όπως οι: Baby Green, GRC Tech, Just Baby, Kiddo, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peremax, Power Force, Safe Bebbe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zackret, Kidscom κ.α.
Το κόστος μιας επιχείρησης για να συμμετάσχει σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας δεν είναι υψηλό και ανέρχεται στα 39 ευρώ τον μήνα ανεξαρτήτως μεγέθους και προϊόντων. Αυτό όμως στο οποίο τα Public δίνουν ιδιαίτερη σημασία είναι η ποιότητα τόσο του προϊόντος όσο και της υπηρεσίας, καθώς την αποστολή του προϊόντος την κάνουν μόνα τους τα καταστήματα.
Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή κ.α.