Adus: Η εταιρεία που υπόσχεται να διπλασιάσει τις πωλήσεις σας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Adus: Η εταιρεία που υπόσχεται να διπλασιάσει τις πωλήσεις σας

Το 2009 δύο επιχειρηματίες αναζητούσαν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, έχοντας «διαβάσει» την αγορά και την οικονομική κρίση που ερχόταν στην Ελλάδα. Και κατέληξαν ότι η ευκαιρία βρίσκεται στο outsourcing υπηρεσιών. Σήμερα, εννιά χρόνια αργότερα, το όραμα έχει γίνει πραγματικότητα, η εταιρεία διαθέτει μια έμπειρη ομάδα 30 ατόμων και «οργώνει» σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα.

«Ξεκινήσαμε το 2009, με το όραμα δύο στενών συνεργατών και φίλων, που είδαν στο μοντέλο των outsourcing services τη νέα επιχειρηματική ευκαιρία. Σκοπό μας ήταν η ενίσχυση των εταιρειών Fast Moving Consumer Goods και της δραστηριοποίησής τους στο λιανεμπόριο, καλύπτοντας αρχικά το κενό της ανάπτυξης και συντήρησης ενός πλήρως στελεχωμένου και ιεραρχημένου εσωτερικού τμήματος πωλήσεων μέσω των outsourcing υπηρεσιών με 100% γεωγραφική κάλυψη. Στόχος μας ήταν και παραμένει, η αύξηση των πωλήσεων με ταυτόχρονη μείωση του κόστους, διασφαλίζοντας βιωσιμότητα και ανάπτυξη για τους πελάτες μας» εξηγεί στο insider.gr o κ. Τάκης Λουκέρης, συνιδρυτής και εμπορικός διευθυντής της Adus.

Πλέον, οι συνεργάτες της εταιρείας επισκέπτονται πάνω από 2.000 σημεία εθνικών αλυσίδων και άλλα 500 τοπικών ενώ η Adus έχει βραβευθεί από ανεξάρτητους φορείς για την αρτιότητα της οργάνωσής και για την τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί. Η εταιρεία απευθύνεται κυρίως στην αγορά των Fast Moving Consumer Goods (FMCG) Επιχειρήσεων, και των αλυσίδων λιανικού εμπορίου με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους στον Κλάδο της Λιανικής τόσο στην Ελληνική όσο και στην Διεθνή Αγορά, ενώ τις υπηρεσίες της Adus έχουν χρησιμοποιήσει και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πάνω από 30 εταιρείες. Σε αυτές περιλαμβάνονται επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, όπως: η οικογένεια Χριστοδούλου (χυμοί), Βιολάντα, Belas Foods, Dr. Oetker (κατεψυγμένες πίτσες), ΕΥΡΕΛΚΟ (είδη οικιακής χρήσεως), Frutop (αναψυκτικά), Κρητών Άρτος, FOODDRINCO (NESTEA), και πολλές ακόμη.

Όσο για τα οφέλη που μπορεί να αποκτήσει μια επιχείρηση που θα συνεργαστεί με την Adus, αυτά σύμφωνα με τον κ. Λουκέρη είναι ο διπλασιασμός των πωλήσεων. Όπως εξηγεί, λόγω της συγκυρίας, οι επιχειρήσεις συχνά προχωρούν σε περικοπές κόστους για αντιστάθμιση στην πτώση του τζίρου τους αλλά λόγω απουσίας της από την αγορά οδηγούνται σε πτώση των πωλήσεων που συχνά έχει σαν αποτέλεσμα να κλείσουν. Εδώ ακριβώς έρχεται η Adus, η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει στους πελάτες της έμπειρο και πολυάριθμο προσωπικό, άρτια δομή, τεχνολογία αιχμής, προγραμματισμένη επισκεψιμότητα, πληροφορίες για τον ανταγωνισμό, άνοιγμα σε νέες αγορές και πανελλαδική κάλυψη.

Ειδικά το τελευταίο είναι κομβικό, καθώς, όπως εξηγεί ο κ. Λουκέρης, αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 1400 σημεία τα οποία χρειάζονται 15νθήμερες επισκέψεις. Αυτό σημαίνει ότι για να τα καλύψει μια εταιρεία χρειάζεται να έχει τουλάχιστον 10 άτομα, με αποτέλεσμα να κόστη να εκτοξεύονται, αφού εκτός της μισθοδοσίας υπάρχουν μεγάλα έξοδα μετακινήσεων και διαμονών. «Για τους παραπάνω λόγους οι εταιρείες δεν επισκέπτονται συχνά την επαρχία και αυτό δημιουργεί ένα τεράστιο κενό, ενώ στην πραγματικότητα, η τοποθέτηση προϊόντων στην περιφέρεια αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για άμεση αύξηση των πωλήσεων τους».

Μάλιστα, μολονότι η αγορά ήταν δισταχτική στην αρχή, η εταιρεία κατάφερε με τους πρώτους πελάτες και τα θετικά αποτελέσματα που έβλεπαν άμεσα στις πωλήσεις τους να κερδίσει την εμπιστοσύνη μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς. Όσο για το πιο συχνό ερώτημα που δέχεται από τους πελάτες του, αυτό δεν είναι άλλο από το «πώς θα ελέγχω τους πωλητές μου και δεν είναι πολύ μεγάλο το κόστος;». Ο αρχικός ενδοιασμός έχει να κάνει με το φόβο του ελέγχου, όταν θεωρείται ότι αυτό γίνεται μόνο με επίβλεψη του επιχειρηματία στους πωλητές που δουλεύουν μέσα στο γραφείο. Αντίστοιχα, στο ζήτημα του κόστους στην τιμή ενός μόνο πωλητή, θα εργάζονται για την εταιρία δεκαέξι τουλάχιστον άτομα, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του πελάτη στην περιοχή της Αττικής. Αντίστοιχο είναι το κόστος για τις άλλες γεωγραφικές περιοχές.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η επιτυχία του σχεδίου έχει «ανοίξει την όρεξη» της Adus, η οποία ήδη εξετάζει τα επόμενα βήματά της. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Εξωστρέφειας, καθώς η ADUS με παρουσία στην Ελλάδα και τη Βρετανία, έχει τη δυνατότητα προώθησης των επιχειρήσεων που στοχεύουν να αναπτυχθούν και σε άλλες αγορές εκτός Ελλάδας.

Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό διοργάνωσε πρόσφτατα Executive Business Event στη Βρετανική Πρεσβευτική Κατοικία, με τίτλο “Outsourcing Model for Sales Growth” και στόχο την παρουσίαση των υπηρεσιών της σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider