Μόνο τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μόνο τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα
Οι πληρωμές και η ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου του λογαριασμού μπορούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας συνδρομητών my e-PASS και στους Σταθμούς Διοδίων με τραπεζική κάρτα, με ανέπαφες, ιδανικά, συναλλαγές.

Τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό, μέχρι νεωτέρας, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού SARS-CoV-2, σύμφωνα με ενημέρωση των εταιρειών «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.».

Τα τηλέφωνα

Οι δύο εταιρείες ενημερώνουν επίσης τους συνδρομητές τους πως για ό,τι χρειαστείτε (π.χ. υπόλοιπο, λογαριασμοί, αλλαγή στοιχείων, κ.τλ.) μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-6682222 ή ηλεκτρονικά με email στο [email protected].

Επίσης, οι πληρωμές και η ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου του λογαριασμού μπορούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας συνδρομητών my e-PASS και στους Σταθμούς Διοδίων με τραπεζική κάρτα, με ανέπαφες, ιδανικά, συναλλαγές.

Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών εξυπηρετούνται στο πρώτο στάδιο τηλεφωνικά και ακολούθως μέσω courier.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider