DS Automobiles, η πολυτέλεια στο αυτοκίνητο α λα γαλλικά!

Πέτρος Πιτσίνης
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
DS Automobiles, η πολυτέλεια στο αυτοκίνητο α λα γαλλικά!
Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Τιμολόγησης της DS Automobiles, κ. Νούνιο Κουτίνιο, «ακτινογραφεί» στο insider.gr την πρώτη γαλλική premium μάρκα αυτοκινήτων.

Οι συνεντεύξεις με κορυφαία στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών αποτελούν μία ευχάριστη εμπειρία για τους Ελληνες δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου, καθώς στη χώρα μας δεν υπάρχει καμία μονάδα παραγωγής, εξέλιξης ή σχεδιασμού οχημάτων, άρα δεν έχουμε συχνά πρόσβαση σε πρωτογενείς πηγές. Η συνάντησή μας ωστόσο με τον Νούνιο Κουτίνιο ήταν ακόμη πιο ιδιαίτερη, καθώς ο Βραζιλιάνος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Τιμολόγησης της εταιρείας DS Automobiles συμμετέχει στον σκληρό πυρήνα μίας ομάδας, που ξεκίνησε τη δημιουργία μίας καινούριας μάρκας αυτοκινήτων από λευκό χαρτί. Η συνέντευξη προμηνυόταν λοιπόν πολύ ενδιαφέρουσα και ο κύριος Κουτίνιο δεν μας απογοήτευσε, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στη συνέχεια και από το περιεχόμενό της.

Ερ.: Η DS Automobiles τοποθετείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών αυτοκινήτων. Ποιο ήταν το σκεπτικό της δημιουργίας της και γιατί θα επέλεγε κάποιος ένα μοντέλο της απέναντι σε καθιερωμένες μάρκες υψηλού κύρους.

Απ.: Όπως είναι γνωστό, η Γαλλία διαθέτει μία μεγάλη γκάμα εταιρειών, που παράγουν φημισμένα προϊόντα πολυτελείας. Ωστόσο, έλειπε μέχρι τώρα μία premium μάρκα αυτοκινήτων, η οποία θα κάλυπτε αυτό το κενό της γαλλικής βιομηχανίας και έτσι προχωρήσαμε στη δημιουργία της DS Automobiles. Το κοινό μας είναι δεκτικό σε πρωτοποριακές καινοτομίες και δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί εύκολα, αφού πρόκειται για νέα, αλλά και πιο ώριμα άτομα, άνδρες, αλλά και γυναίκες.

Eρ.: Πώς αποτυπώνεται αυτή η διαφορετικότητα στην πράξη;

Απ.: Δεν θα μπορούσαμε να καθιερωθούμε ως μάρκα πολυτελείας, αν δεν φέρναμε κάτι καινούριο στην αγορά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για την γαλλική αντίληψη περί πολυτέλειας στον κλάδο του αυτοκινήτου. Άρα δεν αρκεί, να είμαστε εξίσου καλοί με τους ανταγωνιστές μας, αλλά οφείλουμε να βάλουμε και τις δικές μας πινελιές. Αυτό φαίνεται για παράδειγμα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων μας ή ακόμη και στον εσωτερικό φωτισμό τους. Δεν σας κρύβω, ότι νιώθω ‘’ευλογημένος’’, επειδή ανήκω στους λίγους ανθρώπους, που είχαν την τύχη να συμμετέχουν στη δημιουργία μίας νέας μάρκας αυτοκινήτων από λευκό χαρτί.

Ερ.: Ποιοι premium κατασκευαστές αυτοκινήτων πιστεύετε, ότι είναι οι αμεσότεροι ανταγωνιστές σας;

Απ.: Βασική μας επιδίωξη ήταν να προσφέρουμε στην premium κατηγορία των αυτοκινήτων κάτι εντελώς διαφορετικό από τα μέχρι τώρα γνωστά και καθιερωμένα brands του χώρου. Θα έλεγα, ότι αυτό αποτυπώνεται και στην προέλευση των πελατών μας, οι οποίοι προέρχονται βασικά από όλες τις άλλες premium μάρκες και όχι κυρίως από μία – δύο από αυτές.

Ερ.: Οι μάρκες πολυτελείας έχουν και τσιμπημένες τιμές. Τι ισχύει στην δική σας περίπτωση;

Απ.: Δεν γνωρίζω ακριβώς την τιμολογιακή πολιτική μας στη χώρα σας. Μιλώντας όμως για τιμολογιακή πολιτική, αυτή περιλαμβάνει το περιεχόμενο του προϊόντος και την προβολή του. Εμείς τιμολογούμε τα αυτοκίνητά μας σε ένα «τίμιο» επίπεδο με βάση τον εξοπλισμό τους, όμως βρισκόμαστε στην φάση καθιέρωσης της μάρκας και αποφεύγουμε οτιδήποτε θα μπορούσε να διακινδυνεύσει το μέλλον της. Αυτό ισχύει και για την τιμολογιακή πολιτική μας.

Ερ: Ενας premium κατασκευαστής αυτοκινήτων πρέπει να προσφέρει και premium υπηρεσίες στους πελάτες του. Πώς επιβεβαιώνεται αυτό στην περίπτωση της DS;

Απ.: Οι καινοτόμες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες της πολιτικής μας. Ο πελάτης μας πρέπει να νιώθει, ότι ανταποκρινόμαστε σε όλες τις επιθυμίες του και γι αυτό εφαρμόζουμε το σλόγκαν ‘’Only You’’, δηλαδή ‘’Μόνο Εσύ’’, με ένα πρωτοποριακό πακέτο παροχών. Αν δεν μπορείς λοιπόν να πας εσύ στη DS, έρχεται η DS σε σένα. Αυτό συμβαίνει για παράδειγμα στην περίπτωση του service ή κάποιας επισκευής, όπου επισκεπτόμαστε εμείς τον πελάτη στον χώρο που θα μας υποδείξει, για να παραλάβουμε το αυτοκίνητο και να του το επιστρέψουμε, όταν θα είναι έτοιμο. Αυτό είναι μόνον ένα από πολλά τέτοια παραδείγματα προνομιακής εξυπηρέτησης των πελατών.

Ερ.: Μόλις ξεκινήσατε τη συνεργασία σας με τον όμιλο Συγγελίδη στην Ελλάδα. Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σας;

Απ.: Όπως σας είπα και προηγουμένως, είμαστε μία καινοτόμα μάρκα με μία ιδιαίτερη προσέγγιση του αυτοκινήτου. Χαίρομαι, επειδή οι αδελφοί Συγγελίδη και τα στελέχη του ομίλου τους μοιράζονται με εμάς τις ίδιες αξίες και τα ίδια οράματα και πιστεύω, ότι θα έχουμε ένα λαμπρό μέλλον, παρόλον ότι βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή.

To πρώτο ελληνικό DS Store βρίσκεται στη Λεωφ. Κηφισσίας, στο Χαλάνδρι.

Ερ.: Ποιοι είναι οι εμπορικοί στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια;

Απ.: Ασφαλώς έχουμε στόχους, όμως δεν μπορώ να σας τους αποκαλύψω. Μπορώ όμως να σας πω, ότι με την προσθήκη του DS 3 Crossback αποκτά η γκάμα μας μία νέα δυναμική, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο που ανήκει σε μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία.

Ερ.: Περί τα τέλη του 2019 θα παρουσιάσετε την ηλεκτρική εκδοχή του DS 3 Crossback, που θα είναι το πρώτο 100% ηλεκτροκίνητο μοντέλο της μητρικής PSA. Γιατί επέλεξε ο όμιλος την DS γι αυτό;

Απ.: Η μάρκα DS έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης εντός του ομίλου της PSA, οπότε γίνεται κατανοητή αυτή η απόφαση. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση DS 3 Crossback E-Tense εκτιμούμε, ότι θα κερδίσει σταδιακά ένα μερίδιο 20% στο σύνολο των πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς θα διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές. Μεταξύ άλλων, θα προσφέρει 320 χιλιόμετρα αυτονομία με βάση το επικαιροποιημένο σύστημα μετρήσεων κατανάλωσης ενέργειας WLTP, ενώ η μπαταρία του θα φορτίζεται μέσα σε μισή ώρα κατά 80% με τη βοήθεια ενός φορτιστή 100 Κιλοβάτ.

Ερ.: Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα σας σχετικά με την ηλεκτροκίνηση;

Απ.: Το 2019 είναι η πρώτη χρονιά εξηλεκτρισμού της DS. Από εδώ και μετά, για κάθε μοντέλο που θα λανσάρουμε, θα υπάρχει και μία αντίστοιχη ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ από το 2025 και μετά θα παράγουμε αποκλειστικά υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ερ.: Η DS προβάλλει έντονα τα συστήματα και τις προδιαγραφές ασφαλείας των μοντέλων της, ενώ δεν παραμελεί τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Τι θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον;

Απ.: Η μάρκα DS Automobiles δεν ηγείται μόνον στον τομέα της ηλεκτροκίνησης εντός του ομίλου PSA, αλλά και στο κρίσιμο κεφάλαιο της αυτόνομης οδήγησης. Μάλιστα, τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού που τοποθετούμε στα μοντέλα μας, είναι τα περισσότερα σε σχέση με τις άλλους ανταγωνιστές μας στις κατηγορίες Crossover. Τα επόμενα χρόνια θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, κάτι που πιστεύω, ότι θα αποτελέσει γενικότερη τάση.

Κύριε Κουτίνιο, σας ευχαριστούμε πολύ για την ενδιαφέρουσα συνέντευξη και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Απ.: Eγώ σας ευχαριστώ και θα ήθελα, να σας πω ότι χαίρομαι πολύ που βρέθηκα στην Ελλάδα για τα εγκαίνια του πρώτου DS Store στη χώρα σας!

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider