Σημείο των καιρών: Από τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, οι πέντε πρώτες ανήκουν σε εταιρείες πληροφορικής και ψηφιακών προϊόντων. Bytes πιάνουν, χρυσάφι γίνεται. Η πρώτη στην κατάταξη Apple έχει σχεδόν έξι φορές μεγαλύτερη αξία από την ιστορική Coca Cola, που βρίσκεται στην 6η θέση της λίστας. Και αντίστοιχα μεγαλύτερη από την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία, την Toyota, της οποίας η παραγωγή αυτοκινήτων έχει μια ιστορία 87 χρόνων.
Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο από το 1999. Για 21η φορά, οι κορυφαίες 100 συμπεριλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands».
Παρά την απόλυτη επικράτηση των Apple, Amazon, Microsoft, Google και Samsung στο top 5 της κατάταξης του Best Global Brands της Interbrand για το 2020, οι Toyota και Mercedes – Benz καταφέρνουν να βρίσκονται εντός του top 10. Στο σύνολο των 100 μαρκών που έχουν αξιολογηθεί, 15 αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται ανάμεσά τους.
Από αυτές, σας παρουσιάζουμε τις 10 με τη μεγαλύτερη αξία.