Έχει περάσει μία εβδομάδα από τη «γκάφα» της Tesla να χρεώσει διπλά ποσά σε συνολικά 5 πελάτες της, στην Καλιφόρνια, και όμως ακόμα δεν έχει κάνει την «επιστροφή χρημάτων».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το CNBC, 5 - άγνωστοι μεταξύ τους - πελάτες της Tesla, πλήρωσαν για τα νέα τους αυτοκίνητα και ανακάλυψαν πως η Tesla τους χρέωσε δύο φορές το ίδιο ποσό, χωρίς να υπάρξει κάποια προειδοποίηση ή επιβεβαίωση για τη διπλή συναλλαγή.
Οι διπλοχρεώσεις είναι ένα σχετικά συχνό φαινόμενο στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, όμως όταν τα ποσά ξεκινούν από 37.000 δολάρια για τη βασική έκδοση του Tesla Model 3, μέχρι και 71.000 για Tesla Model Y crossover SUV, είναι μια περίπλοκη διαδικασία που έχει αφήσει τους αγοραστές αντιμέτωπους με προβλήματα, όπως είναι οι... διπλάσιοι φόροι και τα διπλάσια επιτόκια που καλούνται να πληρώσουν, όσοι έκαναν συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας.
Απόφαση κατά της Tesla: Παράτυπη απόλυση εργαζομένου - Απειλές κατά συνδικαλιστών
Έλον Μασκ: Και με bitcoin πλέον η αγορά ενός Tesla
Μάλιστα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του CNBC, οι πελάτες φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ενοχλημένοι, όχι τόσο με τις λάθος χρεώσεις, όσο με την άρνηση της Tesla να τους εξυπηρετήσει κάνοντας το συντομότερο την ακύρωση της χρέωσης. Όπως αναφέρεται, ένας εκ των αγοραστών πέρασε μία ημέρα στο τηλέφωνο με τα κεντρικά της Tesla, όπου κανείς δεν του απαντούσε ή δεν μπορούσε να τον εξυπηρετήσει, με αποτέλεσμα να επισκεφτεί ο ίδιος τα γραφεία της εταιρείας. Εκεί τον ενημέρωσαν πως δεν μπορούν να κάνουν την ακύρωση ή την επιστροφή χρημάτων και πως θα πρέπει να απυθυνθεί ο ίδιος στην τράπεζα του για να λυθεί το ζήτημα.
Παρόμοιες ήταν και οι εμπειρίες των υπόλοιπων τεσσάρων αγοραστών, οι οποίοι δηλώνουν δυσαρεστημένοι με το γεγονός.