Οι Όλιβερ Μπλουμ - Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Porsche AG- και ο Μάτε Ρίματς -ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Rimac- υπέγραψαν συμφωνία και ανακοίνωσαν επίσημα τη Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021το όνομα του νέου κατασκευαστή αυτοκινήτων: Bugatti-Rimac. Η κοινή επιχείρηση θα έχει την έδρα της στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας και ο προγραμματισμός προβλέπει την ίδρυσή της το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Αυτή, φυσικά, υπόκειται σε προηγούμενη έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών της Ευρώπης.
Η Rimac θα κατέχει μερίδιο 55% στην κοινοπραξία Bugatti - Rimac, ενώ η Porsche θα έχει μερίδιο 45%. Η Porsche κατέχει επίσης ένα μερίδιο 24% στη Rimac άμεσα. Η Bugatti θα ενταχθεί στην κοινοπραξία υπό τον τρέχοντα ιδιοκτήτη της, τον όμιλο Volkswagen. Οι μετοχές θα μεταφερθούν στη συνέχεια στην Porsche. Συνδυάζοντας τα γονίδια δύο ισχυρών μαρκών, η Bugatti-Rimac φιλοδοξεί να δημιουργήσει την πιο δυναμική και ακμάζουσα εταιρεία supercar στον κόσμο.
Κάτω από την ομπρέλα της νέας εταιρείας, οι μάρκες Bugatti και Rimac θα παράγουν αρχικά δύο hypercar τα οποία γνωρίζουμε ήδη -στη θεωρία πάντα- πολύ καλά: την Bugatti Chiron και το ηλεκτρικό Rimac Nevera. Η Bugatti Automobiles S.A.S. θα συνεχίσει να υπάρχει ως εταιρική οντότηα στη νέα κοινοπραξία, ενώ τα μοντέλα της μάρκας θα συνεχίσουν να παράγονται στο εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας. Αυτή η εγκατάσταση είναι παγκοσμίως γνωστή για την τελειότητα των εργαλείων της και την αριστεία του προσωπικού της, που κατασκευάζει στο χέρι κάθε μια από τις πολύτιμες Bugatti. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, στο μέλλον η νέα μάρκα θα παρουσιάσει και μοντέλα τα οποία θα φέρουν το λογότυπο της νέας εταιρείας, Bugatti – Rimac.
Η διοίκηση της νέας εταιρείας
Η Porsche από την πλευρά της θα διαδραματίσει ισχυρό ρόλο στην κοινή επιχείρηση ως στρατηγικός εταίρος. Οι Όλιβερ Μπλουμ και Λουτζ Μέσκε (Αναπληρωτής Πρόεδρος και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Οικονομικών και Πληροφορικής στην Porsche AG αντίστοιχα) θα αναλάβουν ως μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου της Bugatti-Rimac. Ο Μάτε Ρίματς θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας. Όταν ολοκληρωθεί η ίδρυσή της, η κοινή εταιρεία θα απασχολεί περίπου 430 υπαλλήλους - περίπου 300 στην έδρα της στο Ζάγκρεμπ και 130 στο εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim.
Η κοινή πορεία των δύο μαρκών, της ιστορικής Bugatti και της -σχεδόν- start up Rimac, μπορεί να ξενίζει ορισμένους, ωστόσο η τεράστια καινοτομία που έχει παρουσιάσει η κροατική εταιρεία στον τομέα των ηλεκτρικών supercars, σίγουρα θα αποτελέσει τη βάση για το πέρασμα και της Bugatti σε μια νέα εποχή συναρπαστικών ηλεκτρικών επιδόσεων.