Νωρίτερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, το 2028, η Opel σκοπεύει να καταστεί μάρκα πώλησης αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το στρατηγικό πλάνο της γερμανικής μάρκας προβλέπει ότι από το 2024 κάθε μοντέλο της θα προσφέρεται και σε εξηλεκτρισμένη έκδοση, δηλαδή είτε αμιγώς ηλεκτρική είτε plug-in υβριδική.
Στα μέσα της δεκαετίας θα επιστρέψει στους δρόμους το θρυλικό Manta, ως ένα 100% ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι διάδοχοι των Crossland και Insignia θα είναι μηδενικών ρύπων. Σήμερα η Opel διαθέτει 12 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην γκάμα της, από το τετράκυκλο Rocks-e, το οποίο μπορούν να οδηγήσουν έφηβοι με άδεια μοτοποδηλάτου, έως το μεγάλο βαν Movano-e.
«Βρισκόμαστε σε σταθερή τροχιά να γίνουμε μία μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μάλιστα σε χρόνο-ρεκόρ. Και δεν σταματούμε απλά με το λανσάρισμα ηλεκτρικών μοντέλων. Μαζί με τους συνεργάτες μας θα κατασκευάζουμε από το 2025 τις δικές μας μπαταρίες υψηλής απόδοσης, στο Καϊζερσλάουτερν», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Ούβε Χόγκερσουρτς, επεξηγώντας τη στρατηγική της μάρκας. Στην κοινοπραξία του giga factory μπαταριών συμμετέχουν επίσης η Total/Saft και η Mercedes-Benz. Η ετήσια δυναμικότητα του εργοστασίου θα φθάνει τις 32 γιγαβατώρες (GWh).
Κάνοντας χρήση της τεχνολογίας που αναπτύσσει ο Όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει η Opel, η αυτονομία των μελλοντικών της ηλεκτρικών μοντέλων θα κυμαίνεται από 500 έως 800 χλμ. με μία φόρτιση. Παράλληλα, η τεχνολογία θα επιτρέπει την εξασφάλιση αυτονομίας 32 χλμ. για κάθε λεπτό φόρτισης!