Ως μέρος της νέας εταιρικής στρατηγικής της, η Renault αποφάσισε να εξορθολογίσει τις συνεργασίες της που αφορούν στο marketing σε παγκόσμια κλίμακα και να εστιάσει τις δραστηριότητές της σε συγκεκριμένους τομείς, ικανούς να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στη μάρκα. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε συνεργασία με το τουρνουά Ρολάν Γκαρός.
To Γαλλικό Όπεν -που είναι ένα από τα τέσσερα Grαnd Slam- και η Renault ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο. Ξεκινώντας με το τουρνουά του 2022, που θα διεξαχθεί από 22 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, και για τα επόμενα 5 χρόνια, η Renault γίνεται Premium Συνεργάτης του τουρνουά, το οποίο και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά αθλητικά γεγονότα του πλανήτη. Αυτό βάζει τέλος σε μία άλλη μακρά συνεργασία, καθώς για πρώτη φορά από το 1989, επίσημος μεταφορέας των μελών της διοργάνωσης, των αθλητών και των VIP δεν θα είναι η Peugeot.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Ομοσπονδία Τένις βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας. H Renault επιταχύνει τη μετάβασή της σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030 και αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στον ηλεκτρικό στόλο των 100 νέων Megane E-Tech Electric που η Renault θα διαθέσει στο τουρνουά, ως μέρος ενός στόλου συνολικά 160 οχημάτων.