Έρευνα Spotawheel: Οι τάσεις στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η καταναλωτική συμπεριφορά

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Έρευνα Spotawheel: Οι τάσεις στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η καταναλωτική συμπεριφορά
Ποια οχήματα αναζητούν οι Έλληνες και τί επηρεάζει την επιλογή τους; Πώς νιώθουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου online και ποιους εμπιστεύονται περισσότερο;

Με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς γύρω από τον κλάδο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες της, η Spotawheel προχώρησε σε μία άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα, που αποκαλύπτει τις τάσεις της αγοράς, ενώ δίνει χρήσιμα insights για τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ποια οχήματα αναζητούν οι Έλληνες και τί επηρεάζει την επιλογή τους; Πώς νιώθουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου online και ποιους εμπιστεύονται περισσότερο;

Η μειωμένη παραγωγή καινούργιων αυτοκινήτων και η παγκόσμια κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας, σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο πληθωρισμό, έχουν συμβάλλει στην αύξηση ενδιαφέροντος στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα για τους Έλληνες, η εύρεση ενός αξιόπιστου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι δύσκολη υπόθεση – μάλιστα, για την πλειοψηφία των Ελλήνων, το αυτοκίνητο πέρα από ένα μέσο μεταφοράς, καθορίζει επίσης την κοινωνική τους κατάσταση.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 56.8% έχει απλά μία γενική ιδέα για το είδος αυτοκινήτου που ψάχνει, ωστόσο δεν μένει προσκολλημένο σε συγκεκριμένες μάρκες, σε αντίθεση με το 38.8% που είναι πλήρως συνειδητοποιημένο σχετικά με τις ανάγκες του και το ιδανικό αυτοκίνητο που θα τις καλύψει.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή αυτοκινήτου; Σύμφωνα με την έρευνα, το κύρος της μάρκας/μοντέλου κατέχει τα ηνία των απαντήσεων, για να ακολουθήσει η αξιοπιστία του οχήματος και η οικονομία στα καύσιμα. Εντύπωση προκαλεί ότι χαρακτηριστικά όπως ο eco-friendly χαρακτήρας, η εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση και η χωρητικότητα είναι λιγότερο σημαντικά για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Αν υπάρχει ένα κομβικό σημείο, στην διαδικασία αγοράς, το 27% υπέδειξε πως το Test drive του αυτοκινήτου συντελεί καθοριστικά στην τελική απόφαση. Ακολουθούν η αξιοπιστία και διαφάνεια του πωλητή, η αναλυτική οικονομική προσφορά και η επέκταση εγγύησης και των παροχών που καλύπτει, στοιχεία που αποτελούν προτεραιότητα και καινοτομία της Spotawheel στην ελληνική αγορά.

Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί το εύρημα που υποδεικνύει ότι 15% των Ελλήνων δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει αυτοκίνητο online – μία τάση που γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, το 31% του προαναφερθέντος δείγματος θα αγόραζε online εάν είχε το δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων, ενώ το 11.5% απαιτεί πιστοποίηση της κατάστασης του αυτοκινήτου για να έχει μία πολύ καθαρή εικόνα του οχήματος. Η Spotawheel αποτελεί τη μόνη εταιρία στην ελληνική αγορά αυτήν τη στιγμή που κατανοεί πλήρως τους προβληματισμούς στην αγορά και προσφέρει όχι μόνο γραπτό τεχνικό έλεγχο 200+ σημείων για κάθε όχημα εντελώς δωρεάν, αλλά παράλληλα δίνει και το δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών χωρίς ερωτήσεις, για μία διαφανή και ειλικρινή διαδικασία.

Τέλος, με όλο και περισσότερους εμπόρους και μάντρες αμφιβόλου ποιότητας να εισέρχονται στην αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το 43.5% των ερωτηθέντων καταναλωτών εμπιστεύεται περισσότερο τις Επίσημες Αντιπροσωπείες που διαθέτουν και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ενώ δεύτεροι έρχονται οι ιδιώτες με 31.5%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Βρετανία: Πτώση 20% για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων - Κοντά σε χαμηλό 30 ετών

Ρωσία: Ο πόλεμος «σκοτώνει» την αγορά αυτοκινήτων - Στο -84% οι πωλήσεις για τον Μάιο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider