Νέο Renault Austral: Νέος αέρας στα premium SUV
Η Renault κάνει την αντεπίθεσή της στα C-SUV με το ολοκαίνουριο Austral και βλέπει μόνο τη νίκη.

Το ολοκαίνουριο Renault Austral, από την πρώτη στιγμή της καριέρας του στην ευρωπαϊκή αγορά ανέλαβε και μια σημαντική αποστολή: να γίνει ο σημαιοφόρος στην επίθεση της γαλλικής μάρκας στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων (C Segment) και ειδικότερα στα C-SUV , την υποκατηγορία που αποτελεί το «πεδίο μάχης» για όλους σχεδόν τους κατασκευαστές. Το νέο μοντέλο αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Renault για το μέλλον, που ονομάζεται Renolution.

Το Renault Austral είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, που έχει «χτιστεί» πάνω στην καινούρια πλατφόρμα CMF-CD της γαλλικής εταιρείας. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος προτάσσει την κυρίως την αθλητική σιλουέτα τουκαι τονίζει την ευρυχωρία του. Πρόκειται για ένα «καθαρό» σχήμα, που πετυχαίνει δύο στόχους: και τον αρχικό ενθουσιασμό που δίνει η πρώτη εντύπωση και την αισθητική αποδοχή που δίνει ένα σχέδιο φτιαγμένο για να αντέχει στο χρόνο.

Renault Austral

Αντίστοιχα στο εσωτερικό, έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην ευρυχωρία, την ποιότητα και τη χρήση υψηλής τεχνολογίας. Η αίσθηση στο εσωτερικό του νέου Austral είναι αυτή ενός προσεγμένου και πολύ καλά φτιαγμένου αυτοκινήτου, με premium προσανατολισμό. Οδηγός και επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους έως και 32 συστήματα ασφάλειας και άνεσης, που κάνουν τη συμβίωση μαζί του ασφαλή και άνετη.

Renault Austral

Το Renault Austral εξοπλίζεται με πληθώρα υβριδικών συστημάτων κίνησης. Στη γκάμα, υπάρχουν δύο mild hybrid εκδόσεις. Η μία βασίζεται στον γνωστό 1.3 τούρμπο κινητήρα βενζίνης που γνωρίζουμε και από άλλα μοντέλα της Renault, με απόδοση 140 και 160 ίππων, που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η άλλη φοράει τον καινούριο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρου, που συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα 48V, έχει απόδοση 130 ίππων και εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε το πλήρως υβριδικό σύστημα E-Tech, που συνδυάζει τον προαναφερθέντα νέο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 96 kW (130 ίπποι) και 205 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα που διαθέτει περισσότερη ισχύ και περισσότερη ροπή (50 kW και 205 Nm), μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας (1,7 kWh / 400 V) και ένα κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων (δύο για ηλεκτρική λειτουργία και πέντε για υβριδική λειτουργία), διαθέσιμο με συνολική ιπποδύναμη 200 ίππων. Το νέο Renault Austral καταναλώνει 4,5 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 104 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλες τις περιπτώσεις στους εμπρός τροχούς.

Οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους η Renault έχει επενδύσει στο νέο Austral είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο, η τεχνολογία που ενσωματώνει και η ποιότητα που αποπνέει. Ξεκινώντας αντίστροφα, αμέσως μόλις μπει κάποιος στο Austral αντιλαμβάνεται ότι οι Γάλλοι δεν έχουν κάνει εκπτώσεις. Τόσο ο σχεδιασμός, όσο και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι εξαιρετικά και οι επιβάτες νιώθουν το φιλόξενο περιβάλλον να τους προσκαλεί να απολαύσουν τη διαδρομή.

Renault Austral

Στο εσωτερικό του Renault Austral το μάτι πέφτει πρώτα στο τιμόνι, που δεν έχει το «παραδοσιακό» στρογγυλό σχήμα αλλά μοιάζει πιο πολύ με τετράγωνο. Μετά είναι οι οθόνες. Υπάρχουν δύο: μία μπροστά από τον οδηγό, που φιλοξενεί τις πληροφορίες του πίνακα οργάνων και μία, αφής, στην κεντρική κονσόλα, που αποτελεί την πύλη για το σύστημα infotainment. Έχουν μέγεθος 12 και 12,3 ίντσες αντίστοιχα, ενώ ενώνονται, σε σχήμα ενός ανάποδου L, σχηματίζοντας μια ενιαία επιφάνεια, υπό την «ομπρέλα» του περιβάλλοντος «OpenR».

Renault Austral

Τέλος, στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ένα «arm rest», που ουσιαστικά είναι ένα σημείο για να ακουμπάει ο καρπός όταν χειρίζεται ο οδηγός την οθόνη. Το armrest αυτό μοιάζει με τα χειριστήρια που έχουν οι πιλότοι στα αεροπλάνα για να ρυθμίζουν την ισχύ των κινητήρων. Οι οθόνες δεν τελειώνουν εδώ. Συμπληρώνονται από το Head Up Display των 9,3 ιντσών που προβάλλει μπροστά στα μάτια του οδηγού την ταχύτητα του οχήματος, το εκάστοτε ενεργό σύστημα ασφαλείας (ADAS), την προειδοποίηση ταχύτητας και τις ενδείξεις πλοήγησης.

Renault Austral

Το νέο Austral ενσωματώνει και ένα σύστημα που δεν βρίσκουμε αλλού στην κατηγορία του. Πρόκειται για το 3ης γενιάς σύστημα τετραδιεύθυνσης που ονομάζεται 4Control. Οι τροχοί στον πίσω άξονα, που έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς τροχούς, σε γωνία μέχρι 5 μοίρες. Έτσι το Austral έχει έναν κύκλο στροφής μόλις 10,1 μέτρα, δηλαδή εφάμιλλο ενός αυτοκινήτου πόλης, για μέγιστη ευελιξία. Στις στροφές (ξεκινώντας από 50 km/h ανάλογα με τις επιλεγμένες ρυθμίσεις στο σύστημα παραμετροποίησης MULTI-SENSE), οι πίσω τροχοί μπορούν επίσης να στρίψουν έως και 1 μοίρα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, για να προσφέρουν στον οδηγό επιπλέον σταθερότητα και δυναμισμό στις υψηλές ταχύτητες.

Το νέο Renault Austral φέρνει ένα νέο αέρα στην κατηγορία C-SUV. Είναι όμορφο, ποιοτικό, ανεβασμένο τεχνολογικά και εξαιρετικό στο δρόμο. Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί άμεσα και στην ελληνική αγορά.

Εδώ θα βρείτε τα υπόλοιπα άρθρα του αφιερώματος

Newsroom
Newsroom

gazzetta
gazzetta reader insider insider