Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς έχουν οι πολίτες που μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις βλάβες που προκλήθηκαν σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω της κακοκαιρίας Έλπίδα.
Η αποζημίωση φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν την αίτηση μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Συγκεκριμένα, μετά την είσοδο των καταναλλωτών στην ιστοσελίδα του παρόχου, επιλέγουν την κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και την υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέοv:
- να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
- να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
- να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
- να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Σκρέκας: Αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα
Για τα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία "Ελπίδα" και τις διακοπές ρεύματος, το ενδεχόμενο αποζημίωσης όσων επλήγησαν αλλά και τις επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ρεύματος και φυσικού αερίου μίλησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, το πρωί του Σαββάτου.
Ο υπουργός ανακοίνωσε πως θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στα ποσά που σχεδιάζεται να δοθούν. Πληροφορίες κάνουν λόγο για αποζημίωση 100 ευρώ για κάθε ημέρα, μετά το πρώτο 24ωρο, που τα νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα.