Επιθεωρητής ΟΣΕ: «Υπήρχαν 3 σταθμάρχες στη μοιραία βάρδια» - Νέο βίντεο λίγο μετά τη σύγκρουση

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Επιθεωρητής ΟΣΕ: «Υπήρχαν 3 σταθμάρχες στη μοιραία βάρδια» - Νέο βίντεο λίγο μετά τη σύγκρουση
Πηγή: associated press
Ο 59χρονος κατηγορούμενος σταθμάρχης απολογήθηκε και είπε ότι ήταν μόνος του ενώ θα κληθούν και άλλα πρόσωπα στο πλαίσιο της διερεύνησης ευθυνών.

Ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ, που τέθηκε σε αργία, πήγε την περασμένη Παρασκευή στο δικαστικό Μέγαρο Λάρισας αυτοβούλως να καταθέσει στοιχεία για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη και μεταξύ αυτών είναι ότι ο ίδιος είχε θέσει τρεις σταθμάρχες στη βραδινή βάρδια.

Από πληροφορίες από εργαζομένους στον ΟΣΕ που επικαλείται η ΕΡΤ, στη βραδινή βάρδια, σε ένα σταθμό μεγάλο σαν της Λάρισας, είναι τρεις οι σταθμάρχες: Ο αρχαιότερος και δύο ακόμη. Ο 59χρονος κατηγορούμενος σταθμάρχης απολογήθηκε χθες Κυριακή (5/3) και είπε ότι ήταν μόνος του και σύμφωνα με ανακριτικές πηγές, θα κληθούν και άλλα πρόσωπα στο πλαίσιο της διερεύνησης ευθυνών.

Τέμπη: Υπερκατανάλωνε ρεύμα η γραμμή

Παράλληλα, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το φονικό δυστύχημα, με ρεπορτάζ του MEGA να επισημαίνει πως υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή πο θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.

Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή. Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης. Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί.

Ο προηγούμενος της βάρδιας, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε η βάρδιά του στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30, υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε. Σύμφωνα με πληροφορίες του σταθμού, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.

Την ίδια ώρα, για κατάθεση θα κληθούν μεταξύ άλλων:

  • Στελέχη του υπουργείου Υποδομών
  • Μέλη των ρυθμιστικών αρχών και Επιτροπών
  • Εκπρόσωποι ανάδοχων εταιρειών
  • Στελέχη του ΟΣΕ
  • Πολιτικά πρόσωπα
  • Τι θα αναζητήσει η επιτροπή:
  • Γιατί δόθηκαν 7 παρατάσεις απ΄το 2016 έως τον Δεκέμβριο του 2022 για την ανάταξη και επαναλειτουργία του συστήματος ασφαλείας
  • Γιατί το έργο «πάγωσε» από 2017-2019
  • Γιατί ζητήθηκε αύξηση στη σύμβαση κατά 13 εκ. ευρώ (αρχική σύμβαση στα 42 εκ. και μετά ζητήθηκαν 54 εκ.)
  • Έλεγχος σε βάθος για δωροδοκία και χρηματισμό ατόμων

Νέο ανατριχιαστικό βίντεο, δευτερόλεπτα μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη

Ένα νέο ανατριχιαστικό βίντεο από το σημείο της φονικής σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ΣΚΑΪ.

Ο φοιτητής που ήταν επιβάτης του τρένου και μετά στη σύγκρουση εκσφενδονίστηκε, κατέγραψε τα πρώτα δευτερόλεπτα μετά το τραγικό συμβάν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το σημείο θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο, ενώ τα βαγόνια έχουν παραδοθεί στις φλόγες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ανδρουλάκης: Πολλά τα ερωτηματικά για το δυστύχημα των Τεμπών

Δυστύχημα στα Τέμπη: 12 τραυματίες στα νοσοκομεία, 7 σε ΜΕΘ – Δύο πολύ σοβαρά

Πιάνει δουλειά ο Γεραπετρίτης – Amber Alert για Σπίρτζη, Είναι η ελληνική κοινωνία ανήθικη; Η ματιά του Τάσιου

gazzetta
gazzetta reader insider insider