Η DHL ανανεώνει τη συνεργασία της με τη Formula 1® και διπλασιάζει τον στόλο των φορτηγών της που κινούνται με βιοκαύσιμα

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η DHL ανανεώνει τη συνεργασία της με τη Formula 1® και διπλασιάζει τον στόλο των φορτηγών της που κινούνται με βιοκαύσιμα
Η DHL γιορτάζει τα 20 χρόνια ως ο Επίσημος Συνεργάτης Logistics της Formula 1®

Η DHL γιορτάζει τα 20 χρόνια ως ο Επίσημος Συνεργάτης Logistics της Formula 1®

Οι δύο εταιρείες μοιράζονται από κοινού μια ισχυρή δέσμευση για την αειφορία με επιπλέον 19 φορτηγά που κινούνται με βιοκαύσιμα

Το 2024 περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα ρεκόρ με 24 αγώνες, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής στην Κίνα για πρώτη φορά μετά την πανδημία του κορονοϊού

Η DHL Motorsport Team θα λανσάρει ένα νέο αυτοκινούμενο τροχόσπιτο για να ελαχιστοποιήσει τις εκπομπές άνθρακα

Βόννη, 27 Φεβρουαρίου 2024 – Την επέκταση της πολυετούς συνεργασίας τους, ανακοινώνουν η DHL και η Formula 1®, δίνοντας έτσι συνέχεια στην μεταφορά του εξοπλισμού για τη διοργάνωση του FIA Formula One World Championship™ ανά τον κόσμο. Με περισσότερα από 40 χρόνια τεχνογνωσίας στα logistics του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η DHL γιορτάζει την 20ή επέτειό της ως Επίσημος Συνεργάτης Logistics της Formula 1, καθιστώντας την τον μακροβιότερο παγκόσμιο συνεργάτη του αθλήματος. Η συνεργασία αυτή αποβλέπει στη μετάβαση σε μια πιο βιώσιμη εποχή μεταφορών και logistics, καθώς η Formula 1 θέλει να επιτύχει τον στόχο Net Zero έως το 2030. Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή οχημάτων κινούμενων με βιοκαύσιμα πέρυσι κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού σκέλους της σεζόν, ο αριθμός των φορτηγών φέτος έχει υπερδιπλασιαστεί αγγίζοντας συνολικά των αριθμό των 37 φορτηγών, με κάθε ένα από αυτά κατά μέσο όρο, να επιτυγχάνει μείωση 83% στις εκπομπές άνθρακα σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο που κινείται με καύσιμο ντίζελ.

«Εκτός από την ανανέωση της συνεργασίας μας, είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που αποτελούμε τον μακροβιότερο παγκόσμιο συνεργάτη του αθλήματος, σηματοδοτώντας την 20ή επέτειο της DHL ως Επίσημο Συνεργάτη Logistics της Formula 1, προσφέροντας στον αγώνα μεταξύ των αγώνων», εξηγεί ο Arjan Sissing, Global Head of Brand Marketing στον Όμιλο DHL. «Και οι δύο εταιρείες μοιράζονται μια ισχυρή δέσμευση για τους στόχους βιωσιμότητας και ένα κοινό όραμα για να γίνει το άθλημα πιο πράσινο και πιο αποδοτικό. Ως πρωτοπόροι στις βιώσιμες πρακτικές logistics, είμαστε ενθουσιασμένοι να δίνουμε συνέχεια στη συνεργασία μας με τη Formula 1 για την από κοινού επίτευξη αυτών των στόχων.»

Κατά τη διάρκεια της 20ετούς συνεργασίας τους, η Formula 1 και η DHL έχουν βιώσει σημαντικές μεταστροφές, όπως το φετινό διευρυμένο πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει 24 αγώνες και έχει εξορθολογιστεί για τη δημιουργία καλύτερης ροής, ώστε να μειωθεί η απόσταση μεταφοράς φορτίου που διανύεται μεταξύ των αγώνων. Ωστόσο, η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή συνέβη το 2019, όταν η Formula 1 ανακοίνωσε τον Net Zero στόχο της, στον οποίο το κορυφαία στον κόσμο πολυδύναμο σύστημα logistics της DHL, που ενσωματώνει οδικές, αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές, αποτελεί παράγοντα-κλειδί για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα που σχετίζονται με τα logistics. Όντας πρωτοπόρος στα οικολογικά logistics, εκτός από την εισαγωγή των φορτηγών που κινούνται με βιοκαύσιμα πέρυσι, η DHL έχει εισάγει στις δραστηριότητές της τα αεροσκάφη Boeing 777, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση κατά 17% στις εκπομπές άνθρακα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά αεροσκάφη. Η DHL και η Formula 1 παραμένουν σταθερές στη προσήλωσή τους στην πράσινη ατζέντα τους και θα συνεχίσουν να διερευνούν πρόσθετες πρωτοβουλίες βιώσιμων logistic κατά την επερχόμενη σεζόν.

Ο Jonny Haworth, Διευθυντής Εμπορικών Συνεργασιών στη Formula 1, δήλωσε: «Ως ο μακροβιότερος συνεργάτης μας, η DHL έχει γίνει κομβικός παράγοντας της υλοποίησης των εκδηλώσεών μας, επομένως είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε αυτή την επιτυχημένη συνεργασία για πολλά ακόμη χρόνια. Η συνεργασία μας έχει συμβάλει στην μεταμόρφωση του αθλήματος με περισσότερους από έναν τρόπους και η DHL έχει υποστηρίξει πολύ τη μετάβασή μας σε ένα πιο βιώσιμο άθλημα και αυτό θα συνεχίσει να αποτελεί το σημείο-κλειδί καθώς προχωράμε προς το 2030. Καθώς τα βιώσιμα logistics συνεχίζουν να αναπτύσσονται, ανυπομονώ να δω τον θετικό αντίκτυπο και τις καινοτομίες που θα ακολουθήσουν».

Η σεζόν 2024, ξεκινά αυτή την εβδομάδα στο Μπαχρέιν στις 29 Φεβρουαρίου, σηματοδοτώντας μία συναρπαστική εκκίνηση για τη χρονιά. Εκτεινόμενη σε 21 χώρες και πέντε ηπείρους, αυτή η σεζόν περιλαμβάνει τρία triple-headers και πέντε double-headers με τη Formula 1 να επιστρέφει στην Κίνα για πρώτη φορά μετά την πανδημία του κορονοϊού. Η DHL τροφοδοτεί την τεράστια υλικοτεχνική προσπάθεια μεταφοράς έως και 1.400 τόνων φορτίου υψηλής αξίας σε κάθε αγώνα. Αυτό περιλαμβάνει αγωνιστικά αυτοκίνητα, ελαστικά, ανταλλακτικά, καύσιμα, εξοπλισμό αναμετάδοσης, marketing και φιλοξενίας.

Η ομάδα logistics της DHL Motorsports αποτελείται από 100 ειδικούς, με έως και τους μισούς από αυτούς να εργάζονται στο χώρο των αγώνων. Ένα νέο τροχόσπιτο DHL θα παρουσιαστεί για επιλεγμένους ευρωπαϊκούς αγώνες στο καλεντάρι της Formula 1, το οποίο θα χρησιμεύσει ως η καθορισμένη βάση για την ομάδα. Εξοπλισμένο με ηλιακούς συλλέκτες, σταθμούς φόρτισης και ανακύκλωσης, αυτό το βιώσιμο αυτοκινούμενο θα μεταφερθεί χρησιμοποιώντας ένα φορτηγό που κινείται με βιοκαύσιμα.

«Εκτός από τον αυξημένο αριθμό φορτηγών που λειτουργούν με βιοκαύσιμα και τις επερχόμενες βιώσιμες πρωτοβουλίες, είναι σημαντικό να βλέπουμε την ομάδα μας να δίνει προτεραιότητα στα οικολογικά ταξίδια, όπως αποδεικνύεται από την εισαγωγή του νέου τροχόσπιτου DHL», λέει ο Paul Fowler, Επικεφαλής του Global Motorsports Logistics στην DHL Global Forwarding. «Εξερευνούμε συνεχώς τρόπους για να επιτύχουμε τον στόχο Net Zero της Formula 1 και είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμπράττουμε με έναν συνεργάτη που μοιράζεται την αφοσίωσή μας στη βιωσιμότητα και είναι δεκτικός σε καινοτόμες πράσινες λύσεις».

Το 2017, ο Όμιλος DHL ήταν η πρώτη εταιρεία logistics στον κόσμο που έθεσε έναν στόχο Net Zero για όλες τις εκπομπές άνθρακα που σχετίζονται με την εφοδιαστική αλυσίδα έως το 2050. Ως μέρος της στρατηγικής του για βιωσιμότητα, ο Όμιλος σχεδιάζει πρόσθετη δαπάνη έως και 7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2030, για την επίτευξη αυτού του στόχου. Η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει την υιοθέτηση βιώσιμων καυσίμων, να επιταχύνει την ηλεκτροδότηση του στόλου των οχημάτων της και να κατασκευάσει κτίρια ουδέτερων εκπομπών άνθρακα. Αυτά τα μέτρα καταδεικνύουν την αφοσίωση του Ομίλου DHL στη μείωση των περιβαλλοντικών του επιδράσεων και στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών, μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες του.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider