Τα τρελά στατιστικά του Super Bowl

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα τρελά στατιστικά του Super Bowl
Το Super Bowl είναι ένα τεράστιο event, ένα brand ουσιαστικά που όμοιό του δεν υπάρχει στον κόσμο των σπορ, όπου καμιά φορά το ίδιο το αγωνιστικό κομμάτι περνά σε δεύτερη μοίρα

Ακόμα ένα Super Bowl πέρασε στην ιστορία, με τους Philadelphia Eagles να κερδίζουν για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν το 2018), επικρατώντας των Kansas City Chiefs με σκορ 40-22, παίρνοντας εκδίκηση για τον χαμένο τελικό του 2023.

Το Super Bowl είναι ένα τεράστιο event, ένα brand που όμοιό του δεν υπάρχει στον κόσμο των σπορ, όπου καμιά φορά το ίδιο το αγωνιστικό κομμάτι περνά σε δεύτερη μοίρα. Παρακάτω ορισμένα από τα πιο εντυπωσιακά στατιστικά από αυτό που κατά πολλούς αποτελεί το μεγαλύτερο θέαμα στον αθλητισμό...

Εκτιμάται ότι 22,6 εκατομμύρια Αμερικανοί θα δηλώσουν «ασθένεια» και δεν θα πάνε σήμερα Δευτέρα στη δουλειά λόγω του Super Bowl, μία αύξηση 40% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Περίπου 68 εκατομμύρια Αμερικανοί υπολογίζεται ότι έπαιξαν τουλάχιστον ένα στοίχημα για το Super Bowl. Αυτή αποτελεί μία αύξηση 35% σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Παιγνίων, το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε σε νόμιμο στοιχηματισμό ξεπέρασε τα 1.39 δισ. δολάρια.

Οι Αμερικανοί κατανάλωσαν περίπου 162 εκατομμύρια λίβρες φτερούγες κοτόπουλου την Κυριακή παρακολουθώντας τον αγώνα. Σύμφωνα με το United Food and Commercial Workers Union, η συγκεκριμένη Κυριακή του Φεβρουαρίου είναι η δεύτερη ημέρα μεγαλύτερης κατανάλωσης τροφίμων στις ΗΠΑ, μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Το ποσό που κέρδισε κάθε παίκτης της νικήτριας ομάδας του Super Bowl ανέρχεται στα 164.000 δολάρια.

Το γήπεδο όπου πραγματοποιήθηκε ο τελικός, το Caesars Superdome πρόσθεσε σουίτες στο πλαίσιο της ύψους 560 εκατ. δολαρίων ανακαίνισης του για να προετοιμαστεί για το Super Bowl. Αυτές, πουλήθηκαν έναντι 500 και 750.000 δολαρίων, τιμή στην οποία συμπεριλαμβάνονταν 25 εισιτήρια, φαγητό και αλκοόλ, ένα ποσό περίπου 20.000 έως 30.000 ανά άτομο.

Οι τιμές των εισιτηρίων μειώθηκαν κατά 62% από πέρυσι. Πολλοί υποστήριξαν ότι αυτό συνέβη λόγω του ότι το κοινό είχε κουραστεί να βλέπει τους Chiefs να πρωταγωνιστούν ή λόγω του ότι το Caesar Superdome είναι το μεγαλύτερο γήπεδο που φιλοξένησε Super Bowl τα τελευταία 14 χρόνια (χωρητικότητα 83.000 θεατές).

Το φθηνότερο εισιτήριο για το Super Bowl LIX είχε αξία 4.800 δολάρια. Τα εισιτήρια στις καλύτερες θέσεις, ξεπέρασαν τις 45.000 δολάρια.

Το κόστος για ένα διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του Super Bowl από το κανάλι Fox ήταν 7 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για μία αύξηση 18.566% από το εναρκτήριο Super Bowl το 1967, όταν ένα διαφημιστικό σποτ κόστιζε μόλις 37.500 δολάρια.

Το πρώτο Super Bowl είχαν παρακολουθήσει 60 εκατομμύρια τηλεθεατές. Τον αγώνα της Κυριακής είδαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια. Το Super Bowl XLIX το 2015 κατέχει το ρεκόρ με 114,4 εκατομμύρια θεατές.

Ο Saquon Barkley, ένας από τους πιο διάσημους παίκτες των Philadelphia Eagles που κέρδισαν χθες το Super Bowl, το 2021 είχε ανακοινώσει πως θα μετέτρεπε όλα του τα εισοδήματα από συμφωνίες μάρκετινγκ σε bitcoin χρησιμοποιώντας την εφαρμογή πληρωμών Strike. Η τιμή τότε του bitcoin ήταν περίπου 35.000 δολάρια. Πρόκειται για μία από τις καλύτερες οικονομικές αποφάσεις που είχε πάρει ποτέ αθλητής στην ιστορία.

Δεκάδες ιδιωτικά τζετ πέταξαν στη Νέα Ορλεάνη για το Super Bowl τις τελευταίες 24 ώρες τα οποία ξόδεψαν μεταξύ 10.000 και 20.000 δολάρια για χρεώσεις προσγείωσης, στάθμευσης και χειρισμού.

Κερασάκι στην τούρτα του Super Bowl, o Tom Brady, o θρυλικός παίκτης του Super Bowl που κέρδισε τους 7 από τους 10 τελικούς που αγωνίστηκε, και πλέον αναλυτής του FOX NFL, τράβηξε τα βλέμματα με το εντυπωσιακό ρολόι Jacob & Co που φορούσε. Συγκεκριμένα, η αξία του Yellow Saphire Caviar Tourbillon, ξεπερνά τα 740.000 δολάρια.

Φωτό @ AP

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Από το Squid Game στο Μπορντό: Ο «Thanos» δημιουργεί το δικό του κρασί 

Εκρηκτική ζήτηση για τα Kai 1 του Ίρβινγκ μετά το «διαζύγιο» με την Nike

Το beef με Drake ήταν ό,τι καλύτερο συνέβη στον Κέντρικ Λαμάρ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider