Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Γιατί η 4ήμερη εργασία μπορεί να είναι «μύθος»

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Γιατί η 4ήμερη εργασία μπορεί να είναι «μύθος»
Καθώς οι νέες τεχνολογίες δείχνουν το δρόμο για το μέλλον των επιχειρήσεων, ολοένα και περισσότερες εταιρείες διεθνώς δοκιμάζουν την 4ήμερη εργασία. 

«Επειδή εργάζεσαι αποτελεσματικά, δεν σημαίνει ότι θα εργάζεσαι και λιγότερο».

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει κορυφαίο στέλεχος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (World Economic Forum), υπονοώντας μάλιστα πως δεν αποκλείεται «οι πιο αποτελεσματικοί εργαζόμενοι, να εργάζονται περισσότερο τελικά» και όχι λιγότερο, όπως μπορεί να στοχεύουν.

Την ώρα που φουντώνει διεθνώς η συζήτηση για 4ήμερη εργασία, ο Danil Kerimi του WEF εξηγεί: «Όσο πιο παραγωγικός και πιο αποτελεσματικός είναι ένα εργαζόμενος, τόσο περισσότερο αποδεικνύεται τελικά ότι εργάζεται. Γιατί αποδίδει».

Καθώς οι νέες τεχνολογίες δείχνουν το δρόμο για το μέλλον των επιχειρήσεων, ολοένα και περισσότερες εταιρείες διεθνώς δοκιμάζουν την 4ήμερη εργασία. Μόλις τον περασμένο μήνα, η Microsoft Japan ανακοίνωσε ότι η μείωση του ωραρίου των εργαζομένων της, οδήγησε σε αύξηση 40% της παραγωγικότητάς τους.

Αλλά και το μεγαλύτερο εργατικό συνδικάτο στις ΗΠΑ, το AFL-CIO, συστήνει, μέσω νέας του μελέτης, στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν τα σαββατοκύριακα και από διήμερα, να τα καταστήσουν τριήμερα, ανοίγοντας επί της ουσίας τον δρόμο για 4ήμερη εργασία.

Στο τέλος, όμως, της ημέρας, εάν κανείς αποφασίσει να εργάζεται λιγότερο, αυτό μπορεί να είναι καθαρά προσωπική του επιλογή, σχολιάζει ο Kerimi. «Άπτεται στον καθένα ξεχωριστά να αποφασίσει πόσο χρόνο θα αφιερώσει στην εργασία του, αλλά και πόσο χρόνο στην προσωπική του ζωή», προσθέτει.

Ωστόσο, σπεύδει να επισημάνει πως οι νέες τεχνολογίες είναι αυτές που τραβούν τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο, αλλάζοντας άρδην τον τρόπο εργασίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider