Καθώς η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «φρένο» στα ταξίδια των πλουσίων, οι ίδιοι επιλέγουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε διαμάντια και χρυσά κοσμήματα.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, οι τελευταίοι μήνες ήταν επικερδείς για τα brand πολυτελών κοσμημάτων που είδαν τα έσοδά τους να αυξάνονται παρά την κρίση που έχει επιφέρει η πανδημία.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Edahn Golan Diamond η αγορά του πολυτελούς κοσμήματος έχει βγει κερδισμένη από την πανδημία του κορονοϊού, παρά τις απώλειες που καταγράφηκαν κατά τους πρώτους μήνες του έτους. Για την ακρίβεια, στην αγορά των ΗΠΑ, το πολυτελές κόσμημα σημείωσε άνοδο ύψους σχεδόν 10%, δηλαδή περί τα 5,25 δισ. δολάρια τον Αύγουστο, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία.
Κοσμήματα αντί για ταξίδια
Οι κοσμηματοπώλες έχουν μία θεωρία για τα αυξημένα τους έσοδα.
«Σε κάθε αγορά, παγκοσμίως, ο 'νούμερο ένα' ανταγωνιστής του κοσμήματος είναι τα ταξίδια» σχολιάζει σχετικά ο Στίβεν Λουσιέρ, αντιπρόεδρος του πολυτελούς brand διαμαντιών De Beers και προσθέτει «πριν την πανδημία αν είχες έναν γάμο, μια επέτειο, γενέθλια ή κάτι άλλο σημαντικό να γιορτάσεις, θα πήγαινες ένα ταξίδι, όμως με τα μέτρα περιορισμού να βρίσκονται σε ισχύ σε όλο τον κόσμο, η αγορά διαμαντιού απορροφά ένα σημαντικό μέρος αυτών των χρημάτων».