Ακολουθώντας μια πολυεπίπεδη προσέγγιση της βιώσιμης ανάπτυξης, ο τομέας απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Hellas έχει ξεκινήσει και «τρέχει» με επιτυχία το πρόγραμμα αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», αποτελώντας ένα σύγχρονο success story μιας εταιρείας η οποία είναι μία από τις πρωτοπόρες της αειφόρου ανάπτυξης παγκοσμίως. Η Henkel Hellas αξιοποιεί την τεχνογνωσία σε καινοτόμες πρακτικές του ESG και αποτελεί μία από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως η οποία εφαρμόζει μια ολιστική προσέγγιση γύρω από το περιβάλλον και την κοινωνία, με καινοτομίες που εστιάζουν στην κυκλική οικονομία και με μετρήσιμους στόχους προς την πορεία για να γίνει μια κλιματικά θετική εταιρία με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία.
Το Πρόγραμμα Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ» φιλοδοξεί να ενισχύσει το αποτύπωμα της εταιρείας σε τρεις βασικούς πυλώνες δράσης: το Περιβάλλον, τα Σχολεία, την Κοινωνία.
Μέχρι το 2025 ο τομέας απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Hellas δεσμεύεται :
- Όλες οι συσκευασίες να είναι 100% ανακυκλώσιμες
- Το 70% του όγκου των προϊόντων με πλαστική συσκευασία να αποτελείται τουλάχιστον από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό,
- Να αποσυμφορήσει 100 υδάτινους πόρους της Ελλάδας από απορρίμματα και πλαστικό,
- Να μετατρέψει περισσότερους από 5 τόνους πλαστικού σε επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα μέσα από το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας,
- Να συμβάλει στην περιβαλλοντική εκπαίδευση περισσότερων από 10.000 μαθητών μέσω του προγράμματος “Henkel Sustainability Ambassadors” ,
- Να προωθήσει την αξία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας στις τοπικές κοινωνίες, σε συνεργασία με Δήμους, και υλοποιώντας προγράμματα με την Ακαδημαϊκή κοινότητα και
- Να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο για την ευημερία της κοινωνίας, μέσα από την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και προσφέροντας παραπάνω από 60.000 προϊόντα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Το Πρόγραμμα Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ» ξεκίνησε με το πρωτοποριακό Περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Dixan «Καθάρισε σε Βάθος», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Μέχρι τώρα, σε συνεργασία με τoν Οδυσσέα Λάμπρου και την εθελοντική του ομάδα “Beach Cleaning”, έχουν καθαριστεί υποβρύχια και παράκτια 11 παραλίες σε όλη την Ελλάδα. Το συνολικό βάρος των απορριμμάτων που συλλέχθηκαν και ανασύρθηκαν αγγίζει τους 3 τόνους, εκ των οποίων τα 706 κιλά είναι πλαστικά, μεταξύ διάφορων άλλων όπως συνθετικά, γυάλινα, κεραμικά, χάρτινα, μεταλλικά, υφάσματα και οικοδομικά υλικά.
Για το 2021, το πλαστικό που συλλέχθηκε υποβλήθηκε σε ειδική επεξεργασία και μετατράπηκε σε νέα, χρήσιμα αντικείμενα σύμφωνα με το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας, σε συνεργασία με το εξειδικευμένο Ινστιτούτο “Circular Economy & Eco Innovation Center (CEEII)” στη Σουηδία. Τα παγκάκια και οι κάδοι που δημιουργήθηκαν ως αναβαθμισμένα προϊόντα ανακύκλωσης, θα διατεθούν σύντομα σε επιλεγμένους Δήμους, για να τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία των περιοχών που καθαρίστηκαν, ως ανταπόδοση και έμπρακτη υπενθύμιση της αξίας της προστασίας του περιβάλλοντος.
Ως μία από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που διατηρεί παραγωγή στην Ελλάδα, οι ενέργειες αειφορίας του τομέα Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas επεκτείνονται και στην παραγωγική διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, το 90% του όγκου των πλαστικών συσκευασιών είναι 100% ανακυκλώσιμες, ενώ το Persil είναι το πρώτο μαύρο μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Παράλληλα, διαχρονικά ο τομέας παραμένει σταθερά δίπλα στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες του πληθυσμού. Μέχρι σήμερα έχει προσφέρει παραπάνω από 50.000 προϊόντα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και ενισχύει συνεχώς με αυξημένη ευαισθησία το κοινωνικό του έργο.
Μαίρη Βαλσαμά: Κάνουμε πράξη την παγκόσμια δέσμευσή μας και στην Ελλάδα
Η Μαίρη Βαλσαμά, Γενική Διευθύντρια του τομέα Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Ελλάδας & Κύπρου, δήλωσε σχετικά: «Στη Henkel η ισορροπία μεταξύ οικονομικής επιτυχίας, προστασίας του περιβάλλοντος και κοινωνικής ευθύνης είναι σημείο αναφοράς της εταιρικής μας κουλτούρας και των αξιών μας εδώ και δεκαετίες. Με το Πρόγραμμα Αειφορίας "ΓΙΑ ΚΑΛΟ", προσηλωμένοι στον εταιρικό μας στόχο για συνεχή μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την καινοτομία μας, κάνουμε πράξη την παγκόσμια δέσμευσή μας και στην Ελλάδα, και δημιουργούμε μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες, τους καταναλωτές μας και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο».
Δείτε μέρος της συνέντευξης τύπου για το πρόγραμμα « Για καλό» εδώ.