Έχοντας πουλήσει το σύνολο των μετοχών του ο συνιδρυτής της Uber και πρώην CEO Τράβις Κάλανικ αποχωρεί από ΔΣ της εταιρείας.
Ο πρώην ισχυρός άνδρας της Uber προχώρησε σε ρευστοποιήσεις τίτλων αξίας άνω των 2,5 δισ. δολαρίων σε λιγότερο από δυο μήνες. Ο Κάλανικ εκδιώχθηκε από CEO το 2017 μετά από μια σειρά σκανδάλων.
«Μπλόκο» στη λειτουργία της στη Γερμανία
Στις 18 Δεκεμβρίου, γερμανικό δικαστήριο εξέδωσε απόφαση, με την οποία απαγορεύει τη λειτουργία της δημοφιλούς εταιρείας μίσθωσης ταξί σε όλη τη Γερμανία. Το γερμανικό δικαστήριο απεφάνθη πως η Uber δεν έχει την απαραίτητη άδεια για να παρέχει υπηρεσίες στον κλάδο των μεταφορών επί γερμανικού εδάφους.
Στη Γερμανία, η Uber δραστηριοποιείται συνολικά σε επτά πόλεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται το Βερολίνο, το Μόναχο και η Φρανκφούρτη. Η απόφαση του γερμανικού δικαστηρίου τίθεται άμεσα σε ισχύ, με την Uber ωστόσο να έχει τη δυνατότητα να ασκήσει έφεση. «Θα αξιολογήσουμε την απόφαση του δικαστηρίου και θα καθορίσουμε τα επόμενα μας βήματα, με στόχο να συνεχίσουμε να δραστηριοποιούμαστε στη Γερμανία», δήλωσε εκπρόσωπος της Uber.
Έχασε την άδεια λειτουργίας της στο Λονδίνο
Ήταν 25 Νοεμβρίου 2019 όταν οι βρετανικές αρχές επέφεραν βαρύ πλήγμα στη λειτουργία της Uber στο Λονδίνο.
Η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών του Λονδίνου (Transport for London - TfL) δεν ανανέωσε την άδεια της γνωστής διαδικτυακής υπηρεσίας μίσθωσης ταξί, μπλοκάροντας επί της ουσίας τη λειτουργία της στη βρετανική πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με την TfL, «μια σειρά αποτυχιών» της Uber, οι οποίες έχουν θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πελατών της, δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουν την ανανέωση της άδειας λειτουργίας της στο Λονδίνο. «Παρά το γεγονός ότι η Uber κατόρθωσε να αντιμετωπίσει ορισμένα από αυτά τα θέματα, η TfL δεν της έχει εμπιστοσύνη, καθώς εκτιμά ότι τα εν λόγω ζητήματα μπορεί να προκύψουν εκ νέου στο μέλλον. Η εταιρεία δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε», τονίζεται στην ανακοίνωση της Υπηρεσίας Μεταφορών του Λονδίνου. «Η ασφάλεια είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Μπορεί η Uber να έχει σημειώσει πρόοδο, ωστόσο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό το ότι επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται οδηγούς, πολλές φορές, ανασφάλιστους και χωρίς άδεια», σημειώνεται επίσης.