Κλουκίνας - Λάππας: Επενδύει στο e-shop μετά την έκρηξη ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω πανδημίας

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κλουκίνας - Λάππας: Επενδύει στο e-shop μετά την έκρηξη ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω πανδημίας
Με τη λειτουργία μόνο του e-shop της εταιρείας την περίοδο του lockdown, διατηρήθηκε το 48% του τζίρου της αντίστοιχης περιόδου πέρσι.

Στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αναμένεται να επενδύσει το επόμενο διάστημα η εταιρεία «I. Κλουκίνας - Ι. Λάππας Α.Ε.», μετά την τάση που αναδείχθηκε την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού με την εκτίναξη του όγκου των παραγγελιών στα e-shop των καταστημάτων Mothercare και Early Learning Centre.

Η Αντιπρόεδρος και Ceo της εταιρείας, Βιολέττα Λάππα κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης την Τρίτη, σημείωσε πως την περίοδο από 18 Μαρτίου έως 22 Απριλίου που τα φυσικά καταστήματα παρέμεναν κλειστά, με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος διατηρήθηκε το 48% του τζίρου της αντίστοιχης περιόδου πέρσι.

Ο όγκος των παραγγελιών εκτινάχθηκε, συνολικά 90.000 προϊόντα παραδόθηκαν και 30.000 παραγγελίες εκτελέστηκαν, ενώ η εταιρεία προχώρησε ακόμη και στη μίσθωση ταξί για την έγκαιρη παράδοσή τους.Η αύξηση των πωλήσεων, αφορούσε σε είδη όπως όπως βρεφικά ρούχα, παιχνίδια, παζλ, λαμπάδες και παιδικό εξοπλισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το οnline κατάστημα της εταιρείας μετρά μόλις 9 μήνες λειτουργίας και σύμφωνα με την κ. Λάππα καταλάμβανε το προηγούμενο διάστημα, βάσει τζίρου, την 6η θέση ανάμεσα στα συνολικά 32 καταστήματα της εταιρείας.

Μετά το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων λόγω πανδημίας, το e-shop βρέθηκε όπως είναι φυσικό στην πρώτη θέση, ωστόσο φαίνεται πως διατηρεί την ίδια δυναμική και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων στις 11 Μαϊού.

Σύμφωνα με την κ. Λάππα η πρώτη εικόνα μετά το άνοιγμα των καταστημάτων, ξεπέρασε τις προσδοκίες που είχε η διοίκηση της εταιρείας, ενώ το e-shop συνεχίζει να εμφανίζει τις ίδιες πωλήσεις με την τελευταία εβδομάδα του lockdown.

Αναθεώρηση του επενδυτικού σχεδίου

Από τις αρχές του 2020 βρίσκεται σε εξέλιξη το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο ωστόσο λόγω των εξελίξεων της πανδημίας του κορονοϊού, βρίσκεται σε φάση αναθεώρησης.

Όπως επεσήμανε η κ. Λάππα, στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να ενισχυθεί το digital κομμάτι και να αυξηθεί η διαφημιστική δαπάνη προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα η εταιρεία, αναμένεται να με την ανάλυση στοιχείων των πωλήσεων να προχωρήσει στην εξατομίκευση των προϊοντικών της προτάσεων.

Τέλος, στα σχέδια της εταιρείας είναι το άνοιγμα e-shop στη Ρουμάνια καθώς και νέου καταστήματος στη Σερβία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider