Διευρύνουν μέσα στο 2021 το δίκτυό τους τα σούπερ μάρκετ Κρητικός, τα οποία ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους έπειτα από μία δεκαετία από τον ΕΛΟΜΑΣ και συνεχίζουν αυτόνομη πορεία, ενώ παράλληλα απορροφούν το δίκτυο καταστημάτων της CRM Αριάδνη στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής "CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.", η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης με περισσότερα από 140 καταστήματα, κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες του insider.gr, τα καταστήματα στην Κρήτη θα διατηρήσουν την επωνυμία τους ενώ πλέον θα εξυπηρετούνται από την εταιρεία Κρητικός.
Η ιστορία της αλυσίδας ξεκίνησε το 1948 όταν ο Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο κατάστημα στην Αίγινα ενώ το 1983 τα παιδιά του, Άγγελος, Νεκτάριος και Δημήτρης, δημιούργησαν το πρώτο μεγάλο κατάστημα επίσης στην Αίγινα. Το 1996 ιδρύεται η ΑΝΕΔΗΚ και το 2000 η αλυσίδα ξεπερνάει τα όρια της Αίγινας και επεκτείνεται στον Αργοσαρωνικό με 5 νέα καταστήματα. 7 χρόνια αργότερα ιδρύεται το 1ο κέντρο διανομής στην Μαγούλα Αττικής ενώ τα αμέσως επόμενα χρόνια, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μέσω εξαγορών και δημιουργίας νέων καταστημάτων, επεκτείνεται στην Κορινθία, Αργολίδα, Εύβοια και την υπόλοιπη Ελλάδα. Επιπλέον, εισέρχεται στην Αττική μέσω της ανάπτυξής ενός ευέλικτου μοντέλου συνεργασίας Franchise.
Πλέον με την απορρόφηση της CRM, η Κρητικός θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς της χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους.
Ο στόχος όσον αφορά στον τζίρο της εταιρείας για το 2021 είναι να ξεπεράσει τα 400 εκατ. ευρώ και στο πλαίσιο αυτό θα προχωρήσει σε νέα ανοίγματα και με καινούρια καταστήματα. Πηγές της εταιρείας αναφέρουν στο insider.gr ότι η Κρητικός στοχεύει πλέον σε εντονότερη παρουσία σε ολόκληρη την Ελλάδα και μέσω franshise καθώς από τα τέλη του προηγούμενου έτους προχώρησε στο λανσάρισμα και μίνι καταστημάτων.
Όσον αφορά στο ηλεκτρονικό κανάλι, το οποίο σε ολόκληρο τον κλάδο των σούπερ μάρκετ σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη εν μέσω πανδημίας, οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι η εταιρεία ακολουθεί τις τάσεις ανάπτυξης της αγοράς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας κατά τη διάρκεια του 2020 ανανεώθηκε ενώ ενισχύθηκε τόσο με προσωπικό όσο και με φορτηγά για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Σημειώνεται τέλος πως από τον Οκτώβριο η εταιρεία έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα box.gr, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, να πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς προϊόντων.