Καλύτερα των εκτιμήσεων έσοδα τριμήνου ανακοίνωσε η μητρική της Google, Alphabet, χάρη στις υψηλές δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις από διαφημιστές που αγωνίστηκαν να πείσουν τους καταναλωτές να κάνουν αγορές εν μέσω μιας ασταθούς επανεκκίνησης της οικονομίας.
Η μετοχή της σημειώσει άνοδο άνω του 4% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Η εταιρεία εμφάνισε έσοδα 61,88 δισ. δολαρίων, από 56,16 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η CFO της Alphabet, Ruth Porat δήλωσε στο CNBC πως τα σχέδια της εταιρείας προβλέπουν την επιστροφή των εργαζομένων στα γραφεία τον Σεπτέμβριο. Ενώ οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται με τηλεργασία, τουλάχιστον στις αρχές του μήνα.
Αναλυτικότερα στα αποτελέσματα:
Google
Τα συνολικά έσοδα από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν στα 50,44 δισ. δολάρια, ανοδικά κατά 69% από το β' τρίμηνο του 2020, το οποίο είχε πληγεί σημαντικά από την πανδημία του κορονοϊού.
YouTube
Τα έσοδα ξεπέρασαν τα 7 δισ. δολάρια, καταγράφοντας άνοδο 83% από το β΄ τρίμηνο του 2020, πλησιάζοντας τα τριμηνιαία έσοδα του Netflix, τα οποία ανήλθαν σε 7,34 δισ. δολάρια. H YouTube Shorts, ο νέος ανταγωνιστής του TikTok μόλις ξεπέρασε τα 15 δισεκατομμύρια σε καθημερινές προβολές.
Google Cloud
Τα έσοδα του Google Cloud ανήλθαν σε 4,63 δισ. δολάρια, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από τα 3,01 δισ. δολάρια που ανακοίνωσε πέρυσι, για την ίδια περίοδο. Ο τομέας του Cloud είχε λειτουργικές απώλειες 592 εκατ. δολαρίων, καταγράφοντας σημαντική βελτίωση από τις απώλειες που σημείωσε το αντίστοιχο διάστημα του 2020, τα οποία έφτασαν 1,43 δισ. δολαρίων.,
Το Google Cloud περιλαμβάνει υποδομές και πλατφόρμες ανάλυσης δεδομένων, εργαλεία όπως το Google Docs και «άλλες υπηρεσίες για επαγγελματίες - χρήστες».