Η MoPub είχε αγοραστεί από την Twitter το 2013 για 350 εκατ. δολάρια.
Η διοίκηση της Twitter ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην πώληση της θυγατρικής της διαφημιστικής εταιρείας MoPub για 1,05 δισ. δολάρια στην εταιρεία App Lovin.
Η MoPub, που ειδικεύεται στις διαφημίσεις για κινητές συσκευές, αγοράστηκε το 2013 από την Twitter για 350, ενώ το 2020 απέφερε έσοδα 188 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με το MarketWatch.
Στη σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του γνωστού social media αναφέρει πως η πώληση της θυγατρικής έρχεται λόγω αναδιανομής πόρων στην Twitter.
Η AppLovin σημειώνει από την πλευρά της το δίκτυο της MoPub «απλώνεται» σε 45.000 εφαρμογές κινητών και 1,5 δισ. κινητές συσκευές.