Οι καταναλωτές δείχνουν να κάνουν όλο και περισσότερες αγορές μέσω του διαδικτύου, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού και αυτό έχει κάνει τόσο τις εταιρείες όσο και τους επενδυτές να αναζητούν το ιδανικό «μείγμα» ηλεκτρονικού εμπορίου και παραδοσιακών φυσικών καταστημάτων.
Το 2008 οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελούσαν μόλις το 3,6 των συνολικών λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα δεδομένα του eMarketer, μέχρι το 2020, οι πωλήσεις από online πλατφόρμες ανέρχοντας στο 14% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων. Η πανδημία του κορονοϊού ενδυνάμωσε αυτή την τάση και εκτιμάται πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις για το 2021 θα ξεπεράσουν το 15,3%. Ενώ το νούμερο αυτό αναμένεται να φτάσει το 23,5% των συνολικών λιανικών πωλήσεων μέχρι το 2025, στις ΗΠΑ.
Η «αντίσταση» της Levi's
Την ώρα που καταστήματα κλείνουν και επικεντρώνονται στην online παρουσία η Levi Strauss & Co., επικεντρώνεται στην ενίσχυση της διαδικτυακής της παρουσίας, μεν, αλλά παράλληλα διατηρεί ως προτεραιότητα την εμπειρία του καταναλωτή στα καταστήματα. Κλειδί για αυτή την απόφαση φαίνεται πως ήταν τα οικονομικά στοιχεία του 2020, καθώς οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ανήλθαν στο 10% του συνόλου
Άλλωστε, η εταιρεία έχει περίπου 3,000 καταστήματα και shop-in-shops (πέρα από τις online πωλήσεις) και έχει επίσης παρουσία με τα προϊόντα της σε καταστήματα ρούχων μαζί με άλλα brand.
Πέρυσι η εταιρεία άνοιξε 100 νέα καταστήματα και φέτος, τα νέα καταστήματα της εταιρείας θα φτάσουν επίσης τα 100 μέχρι το τέλος της χρονιάς.