Το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει όνομα, ίσως και την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Verge, που επικαλείται πηγή με άμεση γνώση του θέματος, καθώς φιλοδοξεί να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Σαν πλατφόρμα το Facebook δεν αναμένεται να αλλάξει όνομα, αλλά θα τοποθετηθεί κάτω από μια μητρική εταιρεία, μαζί με Instagram, WhatsApp, κ.α., όπως έκανε η Google το 2015, ονομάζοντας τη μητρική εταιρεία Alphabet.
Στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, της δημιουργίας του metaverse, το νέο όνομα αναμένεται να αποκαλυφθεί στην ετήσια εκδήλωση Connect στις 28 Οκτωβρίου, όμως μπορεί και νωρίτερα, ενώ παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι, τονίζει το Verge.
«Θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse», είχε δηλώσει τον Ιούλιο στο Verge ο Ζάκερμπεργκ.
Τη Δευτέρα, ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα πέντε χρόνια, με τη δημιουργία του metaverse, ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία AR και VR και θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τα πάντα, από το να παίζουν παιχνίδια με φίλους, να δουλεύουν και να πραγματοποιούν αγορές.
Η μεγάλη αλλαγή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης έρχεται εν μέσω μιας σειράς σκανδάλων και αρνητικών ειδήσεων, όπως το ότι αγνόησε στοιχεία που έδειχναν πως οι πλατφόρμες του βλάπτουν τους νέους χρήστες, ενίσχυσε ενσυνείδητα τον εξτρεμισμό και ευνοούσε σταθερά τα κέρδη έναντι των ανθρώπων.
Σημειώνεται πως στις 25 Οκτωβρίου η Facebook ανακοινώνει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου. Παρά τα σκάνδαλα, η μετοχή έχει ενισχυθεί σχεδόν 24% έως τώρα φέτος.