Τεχνικά προβλήματα με την εφαρμογή της eFood αντιμετώπισαν το βράδυ της Παρασκευής ορισμένοι χρήστες.
Τεχνικά προβλήματα με την εφαρμογή της eFood αντιμετώπισαν ορισμένοι χρήστες το βράδυ της Παρασκευής.
Όπως φαίνεται, το βράδυ της Παρασκευής, η εφαρμογή για παραγγελίες έτοιμου φαγητού σε ορισμένους εμφανιζόνταν σαν να έχει «πέσει», ενώ σε άλλους δεν «έστελνε» τις παραγγελίες τους προς τα αντίστοιχα εστιατόρια.
Μάλιστα, ορισμένοι από τους χρήστες που αντιμετώπισαν προβλήματα μετέφεραν τα «πράπονα» τους στο Twitter, καθώς δεν μπόρεσαν να λάβουν απάντηση από το τηλεφωνικό κέντρο ή την υπηρεσία μηνυμάτων της εταιρείας και έμπαιναν σε αναμονή.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το τεχνικό πρόβλημα διορθώθηκε μετά τα μεσάνυχτα.