ΕΛΤΑ: Νέα έξυπνη υπηρεσία που μειώνει τις ουρές στα ταχυδρομεία έρχεται το 2022

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΕΛΤΑ: Νέα έξυπνη υπηρεσία που μειώνει τις ουρές στα ταχυδρομεία έρχεται το 2022
Μετά τα mini robots, τον ψηφιακό ταχυδρόμο και τα smart lockers έρχεται το smart Queuing.

Μια ακόμα υπηρεσία που έχει στόχο να μειώσει τις ουρές στα ταχυδρομεία περιλαμβάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, εμπλουτίζοντας τις υποδομές της εταιρείας με αυτοματισμούς και αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή. Ο λόγος για την εφαρμογή «Smart Queuing», η οποία θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ.

Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το Κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια να ειδοποιούνται (ηλεκτρονικά μέσω του smartphone τους) όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να επιστρέψουν σε αυτό. Η εν λόγω εφαρμογή εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων αλλά και τις ουρές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα λόγω κορονοϊού.

Η νέα υπηρεσία, η οποία θα γίνει διαθέσιμη το πρώτο εξάμηνο του 2022, δεν είναι η μόνη που θα βελτιώσει το σημείο διεπαφής τω ΕΛΤΑ με τους καταναλωτές. Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει και στην βελτίωση της εμπειρίας στο λεγόμενο τελευταίο μίλι της διανομής (last mile), μέσω του Έξυπνου Ταχυδρόμου. Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παρουσίαση του εκσυγχρονισμένου κέντρου διαλογής στο Κρυονέρι, οι ταχυδρόμοι και διανομείς των ΕΛΤΑ θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA οι οποίες θα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay) και ειδικό λογισμικό που θα επικοινωνεί με την mobile εφαρμογή του πελάτη. Έτσι οι πελάτες θα μπορούν να πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα τους. Παράλληλα μέσω της ειδικής εφαρμογής θα έχουν και την δυνατότητα ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της παραγγελίας τους ενώ θα λαμβάνουν και ειδοποιήσεις για την παραλαβή με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί. Κάπως έτσι θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής του διανομέα στη μία ώρα από τις πέντε και πλέον που είναι σήμερα.

Από τον επόμενο χρόνο θα διατεθούν στη διάθεση του κοινού και τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers), γεγονός που θα επεκτείνει την δυνατότητα εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα ψηφιακά καταστήματα 24ωρης λειτουργίας, θα αρχίσουν να τοποθετούνται από το νέο έτος σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι βέβαια μετά την πιλοτική δοκιμή και τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από αυτή να επεκταθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24ώρο με την χρήση ενός ειδικού κωδικού που θα λαμβάνει μέσω της εφαρμογής στο smartphone του.

Μείωση αναμένεται και στις καθυστερήσεις παράδοσης δεμάτων που παρατηρήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια χάρη στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι. Να θυμίσουμε ότι μέχρι το τέλος του έτους, αναμένεται να αυξηθεί η δυναμικότητα του ρομποτικού συστήματος διαλογής που έχει τοποθετηθεί εκεί, με την προσθήκη ακόμα 70 mini robots στα 55 ήδη υπάρχοντα. Ο αυξημένος στόλος των ρομπότ θα μπορεί να εξυπηρετεί πλέον 7.000 δέματα την ώρα ή 165.000 δέματα την ημέρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΛΤΑ: Ψηφιακές υπηρεσίες, νέες συμφωνίες και πλήρη επαναφορά στην κερδοφορία έως το 2023

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στην Ψηφιακή Εποχή: Οι πρώτες εικόνες από τα ΕΛΤΑ 2.0

Το «καυτό τρίγωνο» ΕΥΔΑΠ-ΕΛΤΑ-ACS Courier και η «μάχη» των λογαριασμών

gazzetta
gazzetta reader insider insider