«Bolmen», «Toftan» και «Misterhult» είναι μόνο λίγα από τα ονόματα σουηδικών περιοχών που έχει χρησιμοποιήσει η ΙΚΕΑ ως ονόματα των προϊόντων της, από λάμπες, καλάθια αχρήστων και καρέκλες και πλέον η Σουηδία τα «διεκδικεί» πίσω.
Σύμφωνα με το CNN, η Σουηδία λανσάρει μία νέα τουριστική καμπάνια και μας δείχνει την προέλευση των ονομάτων που συναντάμε συχνά στους καταλόγους της γνωστής εταιρείας προϊόντων σπιτιού.
Η καμπάνια ονομάζεται «Ανακάλυψε τα Πρωτότυπα» και συγκρίνει 21 δημοφιλή προϊόντα της IKEA με τις περιοχές της χώρας με το ίδιο όνομα.
«Είμαστε περήφανοι για την ΙΚΕΑ δήλωσε σχετικά ο Nils Perrson της Visit Sweden, και πρόσθεσε πως ονομάζοντας τα προϊόντα της από περιοχές της χώρας, βοήθησε με κάποιο τρόπο να τα κάνει γνωστά. Όμως, τόνισε, πως πλέον είναι η ώρα «να δείξουμε τα πρωτότυπα πίσω από τα ονόματα των προϊόντων».