Η Σουηδία διεκδικεί πίσω τα ονόματα περιοχών που «δανείστηκε» η ΙΚΕΑ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Σουηδία διεκδικεί πίσω τα ονόματα περιοχών που «δανείστηκε» η ΙΚΕΑ
Η Σουηδία λανσάρει μία νέα τουριστική καμπάνια και μας δείχνει την προέλευση των ονομάτων που συναντάμε συχνά στους καταλόγους της γνωστής εταιρείας προϊόντων σπιτιού. 

«Bolmen», «Toftan» και «Misterhult» είναι μόνο λίγα από τα ονόματα σουηδικών περιοχών που έχει χρησιμοποιήσει η ΙΚΕΑ ως ονόματα των προϊόντων της, από λάμπες, καλάθια αχρήστων και καρέκλες και πλέον η Σουηδία τα «διεκδικεί» πίσω.

Σύμφωνα με το CNN, η Σουηδία λανσάρει μία νέα τουριστική καμπάνια και μας δείχνει την προέλευση των ονομάτων που συναντάμε συχνά στους καταλόγους της γνωστής εταιρείας προϊόντων σπιτιού.

Η καμπάνια ονομάζεται «Ανακάλυψε τα Πρωτότυπα» και συγκρίνει 21 δημοφιλή προϊόντα της IKEA με τις περιοχές της χώρας με το ίδιο όνομα.

«Είμαστε περήφανοι για την ΙΚΕΑ δήλωσε σχετικά ο Nils Perrson της Visit Sweden, και πρόσθεσε πως ονομάζοντας τα προϊόντα της από περιοχές της χώρας, βοήθησε με κάποιο τρόπο να τα κάνει γνωστά. Όμως, τόνισε, πως πλέον είναι η ώρα «να δείξουμε τα πρωτότυπα πίσω από τα ονόματα των προϊόντων».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η ΙΚΕΑ προχωρά στη σταδιακή κατάργηση του πλαστικού από τις συσκευασίες καταναλωτικών προϊόντων

ΕΟΤ: Προβολή του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας στην Σουηδία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider