Starbucks: Επεκτείνει την δραστηριότητά της στην Κίνα σε συνεργασία με τον κολοσσό Meituan

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Starbucks: Επεκτείνει την δραστηριότητά της στην Κίνα σε συνεργασία με τον κολοσσό Meituan
Στην αγορά της Κίνας, της πολυπληθέστερης χώρας στον πλανήτη, επεκτείνονται οι δραστηριότητες της Starbucks στον κλάδο του delivery και των διαδικτυακών υπηρεσιών, καθώς η αμερικανική αλυσίδα ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Meituan.

Στην αγορά της Κίνας, της πολυπληθέστερης χώρας στον πλανήτη, επεκτείνονται οι δραστηριότητες της Starbucks στον κλάδο του delivery και των διαδικτυακών υπηρεσιών, καθώς η αμερικανική αλυσίδα ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Meituan.

Όπως ανακοινώθηκε την Τρίτη από την διοίκηση της Starbucks, η συνεργασία με την Meituan θα αφορά αρχικά την παροχή επιπλέον υπηρεσιών και επιλογών στους καταναλωτές που χρησιμοποιούν την εφαρμογή της κινεζικής εταιρείας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του δικτύου CNBC, οι πελάτες της Meituan θα έχουν τις ίδιες παροχές με τους πελάτες της Starbucks, αναφορικά με τις διευκολύνσεις που παρέχονται μέσω του προγράμματος Starbucks Rewards, ενώ η αμερικανική αλυσίδα θα κάνει την είσοδό της και τον τομέα του delivery, καθώς θα διανέμει τα προϊόντα του πακέτου Starbucks Reserve στους Κινέζους καταναλωτές.

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να επεκτείνουν περαιτέρω την συνεργασία τους και αναφορικά με τα φυσικά καταστήματα που διατηρεί η Starbucks στην ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Starbucks, στο εξής, οι χρήστες της εφαρμογής της Meituan για online παραγγελίες θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν κράτηση για ιδιωτικές συγκεντρώσεις σε καταστήματα της Starbucks, με την υπηρεσία να είναι αρχικά διαθέσιμη σε 60 καταστήματα στις πόλεις Πεκίνο, Σαγκάη, Σενζέν και Τσενγκντού, ενώ στα άμεσα σχέδια είναι η επέκταση της υπηρεσίες και σε άλλες πόλεις.

Υπενθυμίζεται πως το δίκτυο της Starbucks στην Κίνα περιλαμβάνει περισσότερα από 5.000 καταστήματα.

Σημειώνεται, τέλος, πως η Meituan είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των online παραγγελιών, με περίπου 660 εκατ. ενεργούς χρήστες της εφαρμογής της, γεγονός που αποτέλεσε και την κύρια αιτία της συνεργασίας με την Starbucks, η οποία βλέπει την κινεζική φίρμα ως το όχημα για την περαιτέρω διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά, εν μέσω της αλματώδους αύξησης του ανταγωνισμού στις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Starbucks: Στο Μπάφαλο το πρώτο συνδικάτο εργαζομένων της αμερικανικής αλυσίδας

Starbucks: Καλύτερα των εκτιμήσεων κέρδη και έσοδα χάρη στις ισχυρές πωλήσεις στις ΗΠΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider