Το άνοιγμα 40 καταστημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), προβλέπει το φιλόδοξο αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου Γρηγόρης για το 2022.
«Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να υπάρχει ένας Γρηγόρης σε κάθε γειτονιά» δηλώνει στο insider.gr o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Βλάσσης Γεωργάτος, εξηγώντας πως το 2022 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για το Γρηγόρη, καθώς γιορτάζει 50 χρόνια λειτουργίας και προχωρά σε «πολλές ενέργειες για όλους: τους καταναλωτές, την κοινωνία και το προσωπικό».
Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς είναι δυναμικό, με την εταιρεία να έχει ήδη προχωρήσει στο άνοιγμα ενός καινούργιου καταστήματος στον Πειραιά, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι ανακαινίσεις των υφιστάμενων καταστημάτων του δικτύου του Γρηγόρη, στο πλαίσιο διαμόρφωσης της νέας του εικόνας - μιας δράσης που ξεκίνησε το 2021.
«Ο καφές έχει αυξηθεί πάνω από 80%»
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργάτο, η τρέχουσα συγκυρία αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη τόσο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης, όσο και για τους καταναλωτές.
«Όλοι γνωρίζουμε ότι ο καφές έχει αυξηθεί πάνω από 80% και ότι υπάρχουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα τα οποία έχουν συνεισφέρει στις αυξήσεις όλων των προϊόντων. Όσο για την ενέργεια, όλοι έχουμε δει στους λογαριασμούς μας την εκτίναξη του κόστους», προσθέτει ο ίδιος, εξηγώντας πως σε ό,τι αφορά τον Γρηγόρη «η επιβάρυνση του κόστους από την ενέργεια και τις πρώτες ύλες καλύφθηκε, στην πλειονότητά της, από την εταιρεία και τα καταστήματα».
«Μικρές ανατιμήσεις για να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα των καταστημάτων»
Ωστόσο, όπως παραδέχεται στο insider.gr o κ. Γεωργάτος, «ένα μικρό μέρος (του κόστους) που, δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να απορροφήσουμε, μετακυλήθηκε στον καταναλωτή. Συνεχίζοντας αναφέρει πως «για εμάς στο Γρηγόρη η κατάσταση είναι πιο σύνθετη. Θα μπορούσα να την παρομοιάσω με μία εξίσωση με πολλές παραμέτρους. Από τη μία έχουμε να αντιμετωπίσουμε μεγάλες αυξήσεις στην ενέργεια και σε όλες τις πρώτες ύλες. Από την άλλη η ποιότητα των προϊόντων είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη. Στον καταναλωτή προσφέρουμε μόνο ότι θα δίναμε και στα παιδιά μας να φάνε. Τόσο απλά. Η τρίτη παράμετρος είναι η δέσμευσή μας να προσφέρουμε στο ευρύ κοινό προϊόντα που να έχει την οικονομική δυνατότητα να απολαμβάνει καθημερινά. Γιατί ο Γρηγόρης είναι το καθημερινό διάλειμμα των ανθρώπων. Άρα για να ανταποκριθούμε πρώτα από όλα στις εσωτερικές μας δεσμεύσεις για ποιότητα και affordability, έχουμε απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων και έχουμε μετακυλήσει στον καταναλωτή μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό. Τόσο μικρό, όσο να μπορούμε να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα των καταστημάτων μας. Σε κάθε περίπτωση, οι αυξήσεις που αναγκαστήκαμε να εφαρμόσουμε στον τιμοκατάλογό μας είναι πραγματικά οι ελάχιστες».
Μάλιστα, ο κ. Γεωργάτος αποκαλύπτει ότι «στόχος του Ομίλου Γρηγόρης είναι με την εξομάλυνση της κατάστασης - που βέβαια θεωρούμε ότι δε θα γίνει άμεσα - να επαναφέρουμε την πρότερη κατάσταση» στους τιμοκαταλόγους.