Σε δύσκολη θέση φαίνεται πως έχει περιέλθει το CNN, μόλις δύο εβδομάδας από την «πρεμιέρα» της πλατφόρμας CNN+, της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας streaming του αμερικανικού ειδησεογραφικού κολοσσού, καθώς λιγότεροι από 10.000 συνδρομητές την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση.
Αναλυτικότερα, η νέα πλατφόρμα που βγήκε στην αγορά στις 29 Μαρτίου δεν έχει καταφέρει προς το παρόν να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες της διοίκησης του δικτύου, παρά το γεγονός πως οι ιθύνοντες του CNN κατέβαλαν σημαντικές προσπάθειες ώστε να προσελκύσουν κορυφαία ονόματα του κλάδου, δαπανώντας αξιοσημείωτα χρηματικά ποσά.
Όπως αναφέρει το CNBC, η νέα συνδρομητική υπηρεσία του CNN -η οποία κοστίζει 5,99 δολάρια/μήνα και 59,99 δολάρια/έτος- σημειώνει ιδιαίτερα «χαμηλές πτήσεις» κατά το διάστημα που βρίσκεται στον «αέρα», θέτοντας εν αμφιβόλω τις προοπτικές περαιτέρω εξάπλωσής της μέσω συνεργασιών με άλλες κορυφαίες πλατφόρμες streaming.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η νέα εφαρμογή CNN+ δεν έγινε άμεσα διαθέσιμη στους κατόχους των Android TV, ενώ σε αυτούς των συσκευών Roku επιτράπηκε η χρήση μόλις την Δευτέρα 11/4, γεγονός που ίσως να εξηγεί τον χαμηλό αριθμό των νέων συνδρομητών.
Αξίζει παράλληλα να σημειωθεί πως το αμερικανικό δίκτυο το 2021 βρέθηκε αντιμέτωπο με μία απότομη και αξιοσημείωτη κάμψη στην τηλεθέαση, με περίπου 773.000 τηλεθεατές σε καθημερινή βάση.
«Συνεχίζουμε να είμαστε ευχαριστημένοι τόσο με την έναρξη της λειτουργίας του CNN+ όσο και με την πρόοδό που σημειώνεται αυτές τις δύο εβδομάδες», ανέφερε από την πλευρά του ένας εκπρόσωπος του CNN που ζήτησε να μην κατονομαστεί, ωστόσο παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως η ηγεσία του δικτύου ενδεχομένως να βασίστηκε σε λάθος υπολογισμούς αναφορικά με την ζήτηση των υπηρεσιών streaming στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα από την στιγμή που στην συγκεκριμένη αγορά βρίσκονται «παίκτες» που παρέχουν τις υπηρεσίες του εδώ και αρκετά χρόνια σε παγκόσμια κλίμακα.
Αξίζει μόνο να αναφερθεί πως η πρεμιέρα της νέας υπηρεσίας streaming της Disney (Disney+) συγκέντρωσε τον αριθμό ρεκόρ των 10 εκατ. συνδρομητών μόνο στο πρώτο 24ωρο της λειτουργίας της.