Coffee Island: Ανοιχτοί στα νέα προϊόντα οι Έλληνες – Η σύμπραξη με τη Νήσος και το «πάντρεμα» καφέ-μπύρας

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Coffee Island: Ανοιχτοί στα νέα προϊόντα οι Έλληνες – Η σύμπραξη με τη Νήσος και το «πάντρεμα» καφέ-μπύρας
Δοκιμάζουν νέα και πρωτοποριακά προϊόντα οι Έλληνες παρά την ανησυχία που γεννά το κύμα ανατιμήσεων. Πώς η ακρίβεια τους καθιστά πιο προσεκτικούς στις αγορές τους. Πώς δύο ελληνικές εταιρείες - Coffee Island και μπύρα Νήσος - συνεργάζονται και πρωτοπορούν με το νέο προϊόν που συνδυάζει τη γεύση του καφέ με εκείνη της μπύρας. Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, πού στοχεύουν οι δύο εταιρείες και πώς συνεργάζονται. Πώς ξεκίνησε η ιδέα. Τι αποκαλύπτει στο insider.gr ο managing director της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης.

Την πεποίθηση πως οι καταναλωτές στην Ελλάδα «πάντα δοκιμάζουν νέα προϊόντα, καθώς είναι ανοιχτοί στο καινούργιο και πάντα κρίνουν την ποιότητα, την εμπειρία και την τιμή» εκφράζει, μιλώντας στο insider.gr, o Managing Director της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης.

Με αφορμή τη σύμπραξη δύο κορυφαίων εταιρειών που επιμένουν… ελληνικά, της Coffee Island και της μπύρας «ΝΗΣΟΣ», για τη δημιουργία της COFFEE COLD BREW BEER, ενός πρωτοποριακού προϊόντος που «παντρεύει» τις γεύσεις του παγωμένου καφέ και της μπύρας, ο κ. Ζαπανιώτης κάνει λόγο για ένα «εναλλακτικό προϊόν για την παρέα τις απογευματινές ώρες», με στόχο την «αλλαγή της γευστικής παλέτας των πελατών». Το καινοτόμο προϊόν αναμένεται να κάνει αυτές τις ημέρες την εμφάνισή του στα καταστήματα της Coffee Island.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα

Όπως αποκαλύπτει ο κ. Ζαπανιώτης, Coffee Island και «ΝΗΣΟΣ» γνωρίστηκαν ως εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ γιατί «και οι δύο επιμένουμε ελληνικά, παράγουμε στη χώρα μας και νιώθουμε δημιουργικοί. Από τις συζητήσεις μας προέκυψε η καινοτομική διάθεση και σκεφτήκαμε πως θα ήταν μια νέα συνήθεια ανάμεσα στον καφέ, που τον πίνουμε έως το μεσημέρι και την μπύρα που την καταναλώνουμε με φαγητό και σε εξόδους. Θελήσαμε να δώσουμε μια εναλλακτική γεύσης για την παρέα, σε ώρες πιο χαλαρές και τι καλύτερο, εκμεταλλευτήκαμε τις specialty πρώτες ύλες μπύρας και καφέ. Πειραματιστήκαμε πολύ, δοκιμάσαμε συνταγές και σήμερα είμαστε περήφανοι που φτιάξαμε τον πιο παγωμένο καφέ με το twist μιας porter μπύρας».

Το νέο προϊόν και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του

Οι δύο εταιρείες ανοίγουν μια νέα αγορά μέσα από μια καινοτόμο εμπειρία παγωμένου καφέ που, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, είναι… μπύρα. Η COFFEE COLD BREW BEER συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αρωματικού παγωμένου καφέ και μιας artisanal, μαύρης μπύρας τύπου porter. Το νέο προϊόν «κουβαλά» αρώματα καφέ, σοκολάτας και φρούτων, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη και χαμηλή πικράδα, διαθέτοντας ωστόσο πλούσιο αφρό, φυσικό ανθρακικό και 5% αλκοόλ από τη ζύμωση.

Η COFFEE COLD BREW BEER αποτελεί μια καινοτομία για την ελληνική αγορά αφού πρόκειται για ένα προϊόν που για πρώτη φορά «παντρεύει» τα δύο δημοφιλή ποτά, τη μπύρα και τον καφέ. Παρασκευάζεται στο ζυθοποιείο της ΝΗΣΟΣ στην Τήνο, χρησιμοποιώντας ελληνική καβουρδισμένη, «μαύρη» βύνη κριθαριού και βρόμης, εξωτικούς αρωματικούς λυκίσκους και χαρμάνι Arabica specialty coffee (κόκκους των μονοποικιλιών Obata Brazil και Castillo Colombia) που είναι καβουρδισμένο σε βαθμό medium-dark στο roastery της Coffee Island στην Πάτρα.

Aποκλειστικά στα καταστήματα Coffee Island θα πωλείται σε πρώτη φάση

Το νέο προϊόν αρχικά θα πωλείται αποκλειστικά στα καταστήματα Coffee Island και στο website / app της εταιρείας, με τον κ. Ζαπανιώτη να εξηγεί στο insider.gr πως «αυτή τη στιγμή και οι δύο εταιρείες δίνουμε έμφαση μόνο στην τοποθέτηση και προώθηση του νέου προϊόντος μας στα καταστήματα Coffee Island. Πρέπει πρώτα να το δοκιμάσει η καταναλωτική μας βάση, αφού θα διατίθεται στα φυσικά και ψηφιακά σημεία (web/app) μας και να δούμε την πορεία στους πρώτους μήνες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ακόμη πρόωρη κάθε σκέψη σε αυτή τη φάση για επέκταση των σημείων πώλησης του νέου προϊόντος. «Ταιριάξαμε με τους ανθρώπους της Nissos και εκείνοι μαζί μας, ώστε να μπορούμε κάθε μελλοντικό σχέδιο να το δούμε με τη ματιά της παρέας και το δημιουργικό πάθος καλών και άριστων συνεργατών», σημειώνει ο κ. Ζαπανιώτης.

Προσεκτικό στις δαπάνες του το καταναλωτικό κοινό λόγω της ακρίβειας

Περιγράφοντας την τρέχουσα δύσκολη συγκυρία, στη σκιά του κύματος ακρίβειας που έχει κάνει εδώ και μήνες την εμφάνισή του στην αγορά, ο Managing Director της Coffee Island δεν θεωρεί ότι υπάρχει ρίσκο σε ό,τι αφορά την αποδοχή ενός νέου προϊόντος από τους καταναλωτές, όσο ανήσυχοι κι αν είναι οι τελευταίοι.

«Θα περιμένουμε την άποψη των καταναλωτών για τον πιο παγωμένο καφέ με το twist μιας porter μπύρας αφού τον δοκιμάσουν αλλά πιστεύουμε πως αυτή η νέα συνήθεια ενός πλούσιου σε γεύση προϊόντος θα τους αρέσει πολύ», εξηγεί ο κ. Ζαπανιώτης, παραδέχεται ωστόσο πως το καταναλωτικό κοινό θα είναι προσεκτικό στις καταναλωτικές δαπάνες εξαιτίας του αισθήματος ανησυχίας από την ακρίβεια.

«Πίσω από τη συνεργασία των δύο εταιρειών βρίσκεται η εμπιστοσύνη, οι κοινές αρχές και αξίες και η διάθεση συνεργασιών που πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις στις προκλήσεις που βιώνουμε όλοι. Χωρίς συνεργασία και καινοτομία, δεν μπορεί να υπάρξει επιχειρηματική ανθεκτικότητα», καταλήγει.

Η ΝΗΣΟΣ είναι μια ελληνική οικογενειακής ιδιοκτησίας ζυθοποιία που δημιουργήθηκε το 2012 από το μηδέν μέσα στην ελληνική κρίση, από τον Αλέξανδρο Κουρή και τη Μάγια Τσόκλη, παράγοντας μια ελληνική premium μπύρα. Έγινε γρήγορα γνωστή και παρόλο το μικρό της μέγεθος επηρέασε την αγορά όσο λίγοι παίκτες. Οι δημιουργοί της οραματίστηκαν να φτιάξουν μπύρες κορυφαίας ποιότητας, γεύσης και ευεργετικής αξίας, που να αντανακλούν τον τρόπο ζωής και τις αξίες των Κυκλάδων και των ελληνικών νησιών. Οι ποιοτικές, απαστερίωτες μπύρες ΝΗΣΟΣ παράγονται και εμφιαλώνονται στο ιδιόκτητο ζυθοποιείο στην Τήνο, ζυθοποιούνται με αργές, παραδοσιακές, φυσικές διαδικασίες και κορυφαίες, προσεκτικά επιλεγμένες πρώτες ύλες. Δεν υποβάλλονται σε θερμική επεξεργασία (παστερίωση), δεν περιέχουν συντηρητικά και σταθεροποιούνται με μικροφίλτρανση και τα φυσικά τους αντιοξειδωτικά.

Η Coffee Island πρωταγωνιστεί στον κλάδο καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη. Ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα, όπου διατηρεί την έδρα της μέχρι σήμερα. Το δίκτυο των 428 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 100 πόλεις της Ελλάδας και σε ακόμα 52 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ελβετία, Ρουμανία, Αίγυπτος), ενώ τα προϊόντα της διατίθενται και μέσα από το οργανωμένο λιανεμπόριο. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο για να καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες του δικτύου της. Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία με μεμονωμένους παραγωγούς, ή συνεταιρισμούς, στις χώρες παραγωγής καφέ, θέτοντας ως πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας και δράσης της το direct trade, με το 90% του καφέ, σήμερα, να εισάγεται απευθείας από τις φάρμες. Η Coffee Island απασχολεί 215 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Η εταιρεία διανύει την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Στον Αλέξανδρο Κατσιώτη της ΕΛΓΕΚΑ τα «Παγωτά Δωδώνη» - Οι ευκαιρίες ανάπτυξης την επόμενη μέρα

Carrefour: Έρχονται νέα καταστήματα σε τουριστικές περιοχές - Οι πωλήσεις «που έχουν ξεπεράσει τους στόχους» και το πλάνο επέκτασης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider