Τις πύλες του στο ελληνικό κοινό άνοιξε πριν από μερικά 24ωρα το πρώτο φυσικό κατάστημα της πολωνικής αλυσίδας Sinsay.
Η γνωστή αλυσίδα ένδυσης και ειδών σπιτιού αποφάσισε να κάνει «πρεμιέρα» στην Ελλάδα από το Ηράκλειο της Κρήτης - και όχι από την Αθήνα όπως θα περίμεναν οι περισσότεροι - με το πρώτο της κατάστημα να ανοίγει στο Talos Plaza. Πρόκειται για το μεγαλύτερο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο της Κρήτης συνολικής ωφέλιμης επιφάνειας 9.000 τ.μ. που βρίσκεται στη βορειοδυτική πλευρά της πόλης του Ηρακλείου στο παραλιακό μέτωπο και το οποίο σχεδιάστηκε κι αναπτύχθηκε από τη Δομική Ακινήτων.
Τα εγκαίνια του πρώτου φυσικού καταστήματος Sinsay έγιναν την περασμένη Παρασκευή (27 Ιανουαρίου) κι ενώ έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από την έναρξη λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος στην ελληνική αγορά. Στο πολυκατάστημα συνολικής επιφάνειας 1.500 τ.μ. τοποθετήθηκαν στα ράφια 62.400 τεμάχια διαφόρων ειδών, έτοιμα να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Ποια είναι η Sinsay
Με δέκα χρόνια παρουσίας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, η Sinsay ακολουθεί τις επιταγές της προσέγγισης fast - fashion (γρήγορη μόδα) και για αυτό το λόγο χαρακτηρίζεται από πολλούς ως η «πολωνική Zara». Το καταναλωτικό κοινό μπορεί να βρει στα καταστήματά της - φυσικά και ηλεκτρονικά - είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, εσώρουχα για τη γυναίκα, τον άντρα, τα παιδιά και τα βρέφη, καθώς και είδη ομορφιάς. Ταυτόχρονα, διαθέτει μεγάλη ποικιλία σε είδη σπιτιού και διακόσμησης.
Η Sinsay είναι μέλος του μεγαλύτερου ομίλου μόδας της Πολωνίας, LPP, ο οποίος είχε προαναγγείλει την άφιξη - μέσω φυσικού καταστήματος - του brand Sinsay στην Ελλάδα εντός του 2023.
Εκτός της Sinsay ο όμιλος LPP - με 30 χρόνια παρουσίας στην αγορά - αναπτύσσει ακόμη τέσσερα brands μόδας και συγκεκριμένα τα Reserved, House, Mohito και Cropp, με περισσότερα από 1.500 καταστήματα σε περισσότερες από 35 χώρες διεθνώς. Κάθε εμπορικό σήμα από αυτά απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό, όσον αφορά στις ανάγκες, τον τρόπο ζωής και τις προτιμήσεις του.
Μόνο το brand Sinsay αναπτύσσεται online σε 16 χώρες, ενώ έχει φυσική παρουσία σε 18 χώρες με περισσότερα από 520 καταστήματα.
Στόχος για την ελληνική αγορά είναι το άνοιγμα περισσότερων φυσικών καταστημάτων στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Μαζική η «απόβαση» των ξένων αλυσίδων ένδυσης στην Ελλάδα
Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, Ελλάδα «ψηφίζουν» ολοένα και περισσότερες ξένες αλυσίδες ένδυσης τα τελευταία χρόνια, ξεδιπλώνοντας δυναμικά τα επενδυτικά τους σχέδια επί ελληνικού εδάφους και μεταβάλλοντας τις ισορροπίες στον εγχώριο κλάδο του λιανικού εμπορίου. Κάποιες περισσότερο και κάποιες λιγότερο γνωστές αλυσίδες ένδυσης – ως επί το πλείστον εκπτωτικές – έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά το τελευταίο διάστημα, διεκδικώντας σημαντικά μερίδια από την πίτα του λιανεμπορίου και προσδοκώντας να πρωταγωνιστήσουν στα εγχώρια επιχειρηματικά δρώμενα.
Πέραν της πολωνικής Sinsay, στην Ελλάδα έχει έρθει τους τελευταίους μήνες και η επίσης πολωνική αλυσίδα ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco - γνωστή σε πολλούς ως το αντίπαλο δέος της Jumbo - ενώ σημαντική παρουσία στη χώρα μας διαθέτει και η τουρκική LC Waikiki. Πρόκειται για μια εκπτωτική αλυσίδα ένδυσης, γνωστή επίσης και ως «τουρκικά Zara» που μετρά δέκα καταστήματα σε περίπου τέσσερα χρόνια παρουσίας στη χώρα μας. Η LC Waikiki δεν είναι όμως ο μοναδικός retailer μόδας που βρίσκεται στη χώρα μας από τη γειτονική Τουρκία. Παρουσία με δύο καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα έχει ήδη η τουρκική αλυσίδα γυναικείων εσωρούχων Penti, ενώ την «άφιξή» του στην ελληνική αγορά έχει προαναγγείλει και ο τουρκικός όμιλος πολυτελούς ένδυσης Vakko.