Στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων μπαίνει η KAFEA TERRA

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων μπαίνει η KAFEA TERRA
Ποια τα νέα προϊόντα που λανσάρει και ο στόχος για το κανάλι της HORECA. Τι φέρνει η επόμενη μέρα.

Είσοδο σε μια άκρως δυναμική αγορά -εκείνη των φυτικών ροφημάτων- πραγματοποιεί η KAFEA TERRA, η πρώτη βιομηχανία επεξεργασίας και τυποποίησης καφέ στην Ελλάδα.

Αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής και δρώντας σε ένα ταχύτατα μεταλλασσόμενο περιβάλλον, η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει στο ελληνικό κοινό τη νέα σειρά plant-based ροφημάτων με την επωνυμία INSTEAD OF MILK.

Πρόκειται για τέσσερα ξεχωριστά φυτικά ροφήματα από αμύγδαλο, βρώμη, καρύδα και σόγια, τα οποία προορίζονται αποκλειστικά για το κανάλι HORECA και δη την ελληνική αγορά και τους επαγγελματίες της καφεστίασης. Τα εν λόγω προϊόντα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για τη δημιουργία σειράς προϊόντων, όπως ροφήματα καφέ, latte art, σοκολάτας και smoothies.

Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, η KAFEA TERRA αναμένεται να «τρέξει» επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ τη διετία 2023-2024, υλοποιώντας τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της δέσμευση για διαρκή βελτίωση και ανάπτυξη τόσο των παραγωγικών της εγκαταστάσεων, όσο και των προϊόντων της. Τα επενδυτικά σχέδια των 6 εκατ. ευρώ αφορούν και στα τρία σύγχρονα κέντρα logistics που διαθέτει η εταιρεία σε Παιανία, Μαρκόπουλο και Θεσσαλονίκη και περιλαμβάνουν: ποσό ύψους 2,5 εκατ. ευρώ θα επενδυθεί στο Μαρκόπουλο για την ολοκλήρωση κτηριακών εγκαταστάσεων σε γραφεία και συνεργείο επισκευής μηχανολογικού εξοπλισμού, 1,5 εκατ. ευρώ θα διοχετευθεί στη Θεσσαλονίκη με στόχο την ολοκλήρωση κτηριακών υποδομών εντός του 2023, ενώ ένα ποσό ύψους 2 εκατ. ευρώ θα δαπανηθεί για τη δημιουργία νέας μονάδας καβουρδίσματος στην Παιανία. Ταυτόχρονα, στις κτηριακές υποδομές της Παιανίας αναμένεται να επενδυθούν 400.000 ευρώ περίπου, με στόχο την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.

Σε ορίζοντα πενταετίας η KAFEA TERRA έχει «δομήσει» έναν στιβαρό στρατηγικό σχεδιασμό που περιλαμβάνει περαιτέρω επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την επέκταση και εκσυγχρονισμό υποδομών της εταιρείας, καθώς και την ενίσχυση της βιομηχανικής μονάδας με νέες τεχνολογίες και συστήματα, με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας, ενώ φέτος ολοκληρώνεται ένα τετραετές (2018-2022) επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 27 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πρόσφατη παρουσίαση από στελέχη της εταιρείας στους δημοσιογράφους, το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας εκτιμάται πως έκλεισε κοντά στα 97 εκατ. ευρώ, προερχόμενος κατά το ήμισυ από την οργανική ανάπτυξη και το υπόλοιπο 50% από τις αυξήσεις τιμών που έχουν καταγραφεί τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Να σημειωθεί εδώ ότι το 2021 ο κύκλος εργασιών της KAFEA TERRA διαμορφώθηκε στα 84,8 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 22% σε σχέση με τα επίπεδα του 2020, όταν ο κύκλος εργασιών δεν είχε ξεπεράσει τα 69,4 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, το 2021 οι συνολικές πωλήσεις καφέ ανήλθαν σε 4.394 τόνους, έναντι 3.549 τόνων το 2020.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της KAFEA TERRA επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς τομείς δραστηριότητας - horeca, retail και office - με το 84% του τζίρου της να προέρχεται από τον κλάδο του horeca, το 14% από τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, ενώ το υπόλοιπο 2% να προέρχεται από άλλα κανάλια, μεταξύ των οποίων και ο τομέας γραφείου.

Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα παραγωγής της σε 14 χώρες του κόσμου, με τις εξαγωγές να ανέρχονται κοντά στο 2,5% του τζίρου της – χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης. Το πλέον πρόσφατο «άνοιγμα» της KAFEA TERRA έγινε στο Ισραήλ, την Παλαιστίνη και τη Λωρίδα της Γάζας, ενώ υπάρχει στόχευση και για νέες αγορές στο μέλλον. Μάλιστα, το 2021 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση του όγκου των εξαγωγών του παραγόμενου καφέ κατά 10% σε σχέση με το 2019, ήτοι το τελευταίο έτος κανονικότητας πριν το ξέσπασμα της πανδημίας.

Μόνο το 2021 η εταιρεία προχώρησε στην εισαγωγή 23 νέων κωδικών παραγωγής και 68 νέων κωδικών εισαγωγής και εμπορίας στους τομείς horeca και retail. Μέσω ενός δομημένου, άλλωστε, πλάνου πωλήσεων, η KAFEA TERRA προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξη των brands που διαθέτει στην αγορά. Με ένα ποσοστό κάλυψης 96% της ελληνικής επικράτειας, μέσω του δικτύου διανομής, η εταιρεία προμηθεύεται, επεξεργάζεται και διαθέτει εκλεκτό καφέ σε όλες τις μορφές και τύπους συσκευασίας σε Ελλάδα, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και τον ευρύτερο κόσμο. Δραστηριοποιείται στην αποκλειστική εισαγωγή του καφέ illy και στην ολοκληρωμένη παραγωγή και διανομή του καφέ Dimello, καθώς και στην αποκλειστική εισαγωγή και διανομή ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων υψηλής ποιότητας. Σημαντική προσθήκη στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της KAFEA TERRA αποτελεί και η πρόσφατη εισαγωγή στην αγορά του πρώτου πιστοποιημένου καφέ Rainforest Alliance, παραγωγής της ίδιας της εταιρείας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Ποντάρει» πολλά στις εξαγωγές ο Μακεδονικός Χαλβάς - Τα επόμενα βήματα

«Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες» οι μειώσεις των τιμών στα τρόφιμα

«Καλάθι του νοικοκυριού»: Νέα προϊόντα και ταμπελάκια - «Τσουχτερά» πρόστιμα σε σούπερ μάρκετ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider