Θέση στα ράφια των φαρμακείων με δική του σειρά καλλυντικών διεκδικεί ο όμιλος Σαράντη

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θέση στα ράφια των φαρμακείων με δική του σειρά καλλυντικών διεκδικεί ο όμιλος Σαράντη
Για πρώτη φορά με δικό του προϊόν στα ράφια των φαρμακείων ο όμιλος Σαράντη. Ποια είναι η σειρά καλλυντικών clinéa που φιγουράρει εδώ και μια εβδομάδα σε επιλεγμένα φαρμακεία σε όλη τη χώρα.

Περίοπτη θέση στα ράφια των φαρμακείων, με δική του σειρά καλλυντικών, διεκδικεί πλέον ο όμιλος Σαράντη. Από την περασμένη Δευτέρα η σειρά καλλυντικών clinéa του ομίλου Σαράντη φιγουράρει σε επιλεγμένα φαρμακεία σε όλη τη χώρα, ενώ είναι διαθέσιμη και μέσω eshop.

«Πρόκειται για ένα ιδιοπαραγόμενο προϊόν. Στόχος μας είναι να δούμε πως θα κινηθεί αρχικά και στη συνέχεια πώς μπορούμε να το αναπτύξουμε περαιτέρω», σχολιάζουν στο insider.gr πηγές του ομίλου.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι μέχρι σήμερα ο όμιλος δεν διέθετε δικά του προϊόντα στα φαρμακεία. Έχει μόνο το εμπορικό σήμα Lanes, το οποίο ανήκει στην κατηγορία του food supplement (συμπληρώματα διατροφής).

Η σειρά clinéa

Η σειρά clinéa είναι μια καινοτόμος σειρά καλλυντικών που αφορά στην περιποίηση προσώπου και δημιουργήθηκε με σεβασμό στο περιβάλλον, «υπηρετώντας» τις αρχές της βιωσιμότητας. Η σειρά προσφέρει μία πλούσια γκάμα από διαφορετικές σειρές περιποίησης, με στόχο να καλύψει κάθε ανάγκη: τη σειρά καθαρισμού προσώπου, τη σειρά ενυδάτωσης, τη σειρά αντιγήρανσης και λάμψης, τη σειρά εξειδικευμένης δράσης ορών προσώπου και τα refills.

Η παραγωγή στα Οινόφυτα

Όλα τα προϊόντα clinéa παράγονται στις σύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις του ομίλου Σαράντη στα Οινόφυτα, κάτω από αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας, με φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους παραγωγής, καθώς σημαντικό μέρος της παραγωγικής ενέργειας του εργοστασίου τροφοδοτείται από φωτοβολταϊκά συστήματα.

Όλα τα προϊόντα παράγονται κάτω από αυστηρές προϋποθέσεις, με ειδικά σχεδιασμένες φόρμουλες που συνδυάζουν αποτελεσματικά δραστικά συστατικά υψηλής απόδοσης με ισχυρά φυσικά συστατικά, αφαιρώντας οποιοδήποτε επιβλαβές συστατικό για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Η φιλοσοφία της σειράς καλλυντικών «καθρεφτίζεται» στις οικολογικές και επαναγεμιζόμενες συσκευασίες με ανταλλακτικές κάψουλες. Κάθε κάψουλα είναι 100% ανακυκλώσιμη, εξοικονομώντας το 87% της συσκευασίας με κάθε της αντικατάσταση, ενώ τα προϊόντα τα οποία δεν ξαναγεμίζουν είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Ο όμιλος Σαράντη αναμένεται ως τα τέλη Μαρτίου να ανακοινώσει τα οικονομικά του μεγέθη για τη χρήση 2022.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, στο εννεάμηνο του περασμένου έτους οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 327,27 εκατ. ευρώ έναντι 297,64 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,95% σε ετήσια βάση και διατηρώντας μια σημαντική δυναμική, εν μέσω ενός δύσκολου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Οι πωλήσεις υποστηρίχθηκαν από τις προϊοντικές κατηγορίες του ομίλου που σχετίζονται με την προσωπική φροντίδα και υγιεινή και την οικιακή φροντίδα, όπως είναι η περιποίηση προσώπου, η αντιηλιακή περιποίηση, η περιποίηση μαλλιών, τα αποσμητικά, οι σακούλες απορριμμάτων, τα είδη συσκευασίας τροφίμων καθώς και τα συμπληρώματα διατροφής.

Στην Ελλάδα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,55% στα 113,76 εκατ. ευρώ έναντι 105,77 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021, ενώ και οι ξένες χώρες παρουσίασαν σημαντική άνοδο πωλήσεων κατά 11,28%, αγγίζοντας στο εννεάμηνο του 2022 τα επίπεδα των 213,51 εκατ. ευρώ από 191,87 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις στις ξένες χώρες παρουσίασαν αύξηση κατά 11,6%.

Η κερδοφορία του ομίλου Σαράντη, αν και χαμηλότερη σε σχέση με το εννεάμηνο του 2021, παρουσίασε ήπια βελτίωση σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, χάρη στη σταθερή αύξηση των πωλήσεων και τη σταθεροποίηση στα κόστη των πρώτων υλών. Ειδικότερα, στο εννεάμηνο του 2022 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 8,32% στα 35,48 εκατ. ευρώ, από 38,70 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 10,84% από 13% στο εννεάμηνο του προηγούμενου έτους. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων και Τόκων (EBIT) κατέγραψαν μείωση κατά 11,94% στο εννεάμηνο του 2022 υποχωρώντας στα επίπεδα των 25,59 εκατ. ευρώ, έναντι 29,06 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021, ενώ το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε στο 7,82% από 9,76% στους εννέα πρώτους μήνες του 2021.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider