ΟΠΑΠ: Στα 118 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη στο α' τρίμηνο - Αύξηση 33,6%

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΟΠΑΠ: Στα 118 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη στο α' τρίμηνο - Αύξηση 33,6%
Η ΟΠΑΠ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε αύξηση της κερδοφορίας της.

Η ΟΠΑΠ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 κατέγραψε αύξηση της κερδοφορίας της. Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το α’ τρίμηνο 2023 διαμορφώθηκε στα 218,1 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων GGR.

Ειδικότερα:

  • Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2023 ανήλθαν σε 527,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα του επιτυχημένου εμπορικού πλάνου και του γενικότερου θετικού κλίματος στις retail δραστηριότητες, «με την εταιρεία να επιτυγχάνει σημαντική ανάπτυξη τόσο στο επίγειο όσο και στο διαδίκτυο» όπως τονίζει.
  • Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 16,4% στα 196,5 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2022: 168,8 εκατ. ευρώ) ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων.
  • Λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 στα 88,9 εκατ. ευρώ, οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2022 στα 88,6 εκατ. ευρώ) «επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους» σημειώνεται.
  • Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε 118 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2022: 88,3 εκατ. ευρώ), αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα 118,3 εκατ. ευρώ, βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης.
  • Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

«Η συνεχής προσήλωσή μας στην αναβάθμιση των προϊοντικών προτάσεων προς τους πελάτες, ψηφιοποιώντας το δίκτυό μας και παράλληλα ενδυναμώνοντας το κοινωνικό στοιχείο στην εμπειρία του retail, βρίσκεται στο επίκεντρο της Fast Forward στρατηγικής της» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης.

Δήλωση κ. Jan Karas, Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΠΑΠ

«Έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του πρώτου τριμήνου του 2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας. Συνολικά, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Μεταξύ άλλων, έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας. Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον ΟΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας. Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά» δήλωσε ο κ. Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2023.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Κρι-Κρι: «Εκτόξευση» τζίρου 49,3% το α' τρίμηνο στα 45,9 εκατ. ευρώ - «Πρωταγωνιστής» το γιαούρτι

Αύξηση 13,1% στα κέρδη της Xiaomi - Στο 11,3% της παγκόσμιας αγοράς smartphones

Αύξηση κερδών και εσόδων για την Marks & Spencer, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider