Κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα της Kraft Heinz για το β' τρίμηνο του 2023, παρά τις αυξήσεις των τιμών στις οποίες προχώρησε η αμερικανική εταιρεία τροφίμων.
Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 6,72 δισ. δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 2,6% σε σχέση με το β' τρίμηνο του 2022 ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του FactSet ανέμεναν έσοδα 6,80 δισ. δολαρίων.
Τα κέρδη της Kraft Heinz έφτασαν το 1 δισ. δολάρια έναντι 265 εκατ. δολαρίων στο β' τρίμηνο του 2022. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 79 σεντ έναντι εκτίμησης των αναλυτών για 76 σεντ.
Η εταιρεία προχώρησε σε αύξηση των τιμών της κατά 11% και σημείωσε μείωση του όγκου πωλήσεων της κατά 7% σε ετήσια βάση, καθώς οι καταναλωτές αναζητούσαν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις για τα έτοιμα προς κατανάλωση γεύματα και σνακ, τις σάλτσες και τα βασικά είδη μαγειρικής, και έκαναν στροφή σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας.
Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Kraft Heinz υποχωρούσε άνω του 1% πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης στην Wall Street.