Τα κέρδη εξαμήνου της Carlsberg ήταν καλύτερα από τα αναμενόμενα, με τους καταναλωτές να προτιμούν τις premium μπίρες ακόμα και μετά την από άνευ προηγουμένου άνοδο της ακρίβειας.
Η δανική εταιρία ζυθοποιίας κατέγραψε λειτουργικά έσοδα 923 εκατ. δολαρίων το πρώτο εξάμηνο, ξεπερνώντας τις συναινετικές εκτιμήσεις των αναλυτών κατά σχεδόν 3%.
«Καταφέραμε να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε το μικτό κέρδος που χρειαζόμασταν για να αναπτύξουμε περαιτέρω την επιχείρησή μας και επίσης να επενδύσουμε περαιτέρω στις μάρκες μας», δήλωσε ο απερχόμενος Διευθύνων Σύμβουλος της Carlsberg, Cees 't Hart, σε συνέντευξη στο Bloomberg TV.
Αντιμέτωπες με το αυξανόμενο κόστος για σιτηρά, αλουμίνιο και ηλεκτρική ενέργεια, οι ζυθοποιίες αυξάνουν τις τιμές με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων δεκαετιών για να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους.
Ωστόσο, η έκθεση της Carlsberg δείχνει αρκετά ανθεκτική ζήτηση μεταξύ των καταναλωτών της, οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να παρακάμψουν τις αυξήσεις των τιμών για μπύρες υψηλής ποιότητας. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της Carlsberg, Heineken, η οποία αναθεώρησε επί τα χείρω τις προβλέψεις για τα κέρδη της αφού οι πελάτες στράφηκαν σε φθηνότερες μπύρες σε ορισμένες χώρες.