H Kraft Heinz ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της Wall Street με τα αποτελέσματα γ' τριμήνου και αναβάθμισε τις προβλέψεις της για τα μεγέθη στο σύνολο του έτους καθώς τα περιθώριά της επωφελήθηκαν από τις υψηλότερες τιμές συσκευασμένου κρέατος και καρυκευμάτων.
Οι παραγωγοί συσκευασμένων τροφίμων, από την Kellogg και την Coca-Cola έως την General Mills, έχουν αυξήσει τις τιμές τους τα τελευταία 7 τρίμηνα για να αντισταθμίσουν τον αντίκτυπο του σημαντικά αυξημένου κόστους στην αλυσίδα προμηθειών.
Οι τιμές της Kraft αυξήθηκαν κατά 7,1 ποσοστιαίες μονάδες στο τρίμηνο, δίνοντας ώθηση στο προσαρμοσμένο μικτό περιθώριο κατά 396 μονάδες βάσης, στο 34%. Από την άλλη, ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές έπληξαν τη ζήτηση από πελάτες που υπέκυψαν στον πληθωρισμό, ρίχνοντας τον συνολικό όγκο πωλήσεων της Kraft κατά 5,4% παρά το γεγονός ότι οι οργανικές καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 1,7%.
Η εταιρεία εμφάνισε προσαρμοσμένα κέρδη 72 σεντς ανά μετοχή το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου, πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που τα τοποθετούσαν στα 63 σεντς.
Για το σύνολο της χρήσης, η παραγωγός του spread Philadelphia, προβλέπει προσαρμοσμένα κέρδη της τάξης των 2,91-2,99 δολ. ανά μετοχή, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 2,83 - 2,91 δολ. ανά μετοχή.
Οι καθαρές πωλήσεις τριμήνου αυξήθηκαν στα 6,57 δισ. δολάρια, κάτω από τις εκτιμήσεις για 6,72 δισ. δολάρια.