Ευ. Μυτιληναίος: H ΜΕΤΚΑ παρέδωσε το «Άκτιο-Αμβρακία» εμπρόθεσμα και με υψηλά standard ποιότητας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ευ. Μυτιληναίος: H ΜΕΤΚΑ παρέδωσε το «Άκτιο-Αμβρακία» εμπρόθεσμα και με υψηλά standard ποιότητας
Ιδιαίτερα υπερήφανος για την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου «Άκτιο-Αμβρακία» από την ΜΕΤΚΑ εμπρόθεσμα και με υψηλά standard ποιότητας «γιατί αντεπεξήλθαμε σε ένα τεχνικό έργο με εξαιρετικές δυσκολίες, κυρίως στη γεωμορφολογία του» δήλωσε ο Ευάγγελος Μυτιληναίος.

Ιδιαίτερα υπερήφανος για την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου «Άκτιο-Αμβρακία» από την ΜΕΤΚΑ εμπρόθεσμα και με υψηλά standard ποιότητας «γιατί αντεπεξήλθαμε σε ένα τεχνικό έργο με εξαιρετικές δυσκολίες, κυρίως στη γεωμορφολογία του» δήλωσε ο Ευάγγελος Μυτιληναίος.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MYTILINEOS, κατά την ομιλία του στην τελετή παράδοσης του αυτοκινητοδρόμου, υπογράμμισε πως το έργο αυτό, πριν ανατεθεί, μετά από επανα-δημοπράτηση, στη MYTILINEOS, τον Νοέμβριο του 2020, είχε περάσει από πλήθος προβλημάτων, που το ταλάνισαν για περισσότερο από μια δεκαετία, σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης. «Και σήμερα, η ΜΕΤΚΑ, η κατασκευαστική θυγατρική της MYTILINEOS, με βαρύ όνομα και ιστορία, το παραδίδει, εμπρόθεσμα και με υψηλά standard ποιότητας» επεσήμανε.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου, γιατί αντεπεξήλθαμε σε ένα τεχνικό έργο με εξαιρετικές δυσκολίες, κυρίως στη γεωμορφολογία του. Δικαιώσαμε έτσι, την εμπιστοσύνη της αναθέτουσας αρχής αλλά και του ίδιου του Πρωθυπουργού, ο οποίος είναι εδώ μαζί μας για 2η φορά (με την ολοκλήρωση του έργου), υπογραμμίζοντας το ισχυρό ενδιαφέρον του για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και στη Δ. Ελλάδα αλλά και για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι, εάν τα χρήματα του Ελληνικού λαού ξοδεύονται σωστά και με φειδώ, με στόχο την κατασκευή έργων ευρωπαϊκού επιπέδου.
Ελπίζω να έμεινε ευχαριστημένος, με αυτά που είδε. Κάνω μία παρένθεση, με την άδειά σας, λίγο προσωπική: Η θυγατρική μας ΜΕΤΚΑ, που έφερε εις πέρας το έργο, ουσιαστικά έφυγε από την Ελλάδα πριν 15 χρόνια μη δυνάμενη να ανταγωνιστεί επιτυχώς άλλες εταιρείες για λόγους που όλοι γνωρίζουμε. Το διάστημα αυτό, η ΜΕΤΚΑ έκανε 19 έργα σε 10 χώρες με μεγάλη επιτυχία, με τη συμβατική τους αξία να υπερβαίνει τα 4 δισ. ευρώ. Όταν έγινε Π/Θ ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με προέτρεψε να μεταφέρουμε ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους από το εξωτερικό στην Ελλάδα ώστε να βοηθήσουμε κι εμείς τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, εγγυώμενος προσωπικώς την απόλυτη διαφάνεια στις διαδικασίες των Δημόσιων Έργων. Ακολούθησα την παρότρυνσή του. Ελπίζω να μην το μετανιώσει, ευρισκόμενος σήμερα εδώ και βλέποντας τόσο δύσκολα έργα να παραδίδονται στην ώρα τους και σε απόλυτα ελεγχόμενο κόστος. Εκτός από τον πρωθυπουργό, θέλω να ευχαριστήσω επίσης και τον προηγούμενο Υπουργό και Υφυπουργό με τους οποίους ξεκινήσαμε το έργο, και τους σημερινούς Χρήστο Σταϊκούρα και κ. Νίκο Ταχιάο, με τους οποίους έχουμε άριστη συνεργασία. Μα πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους μας στη ΜΕΤΚΑ, που ξεχωρίζουν με την τεχνική τους γνώση και εμπειρία, ακολουθώντας πλήρως τις αξίες σε όλα τα πεδία δραστηριότητας της εταιρείας μας» τόνισε χαρακτηριστικά.

«Είμαστε σε ένα χρονικό σημείο στο οποίο έργα 15 δις ευρώ έχουν ήδη ανατεθεί, με ελάχιστες καθυστερήσεις σε σχέση με άλλα χρόνια. Τώρα όμως αρχίζουν τα πολύ δύσκολα και συγκεκριμένα η ίδια η εκτέλεση των έργων. Πως τα ανεκτέλεστα, ένας όρος που αντιπαθώ, θα γίνουν εκτελεσμένα, ένας όρος που με γεμίζει ικανοποίηση. Πρέπει όλοι και όταν λέω όλοι συμπεριλαμβάνω και τις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες υπήρξαν πολύ βοηθητικές στην εκτέλεση αυτού του έργου, να είναι αρωγοί σε αυτήν την προσπάθεια. Πρέπει επίσης και εμείς, οι κατασκευαστικές εταιρείες να πάψουμε να βλέπουμε αυτή τη δουλειά σαν εργολαβία, αλλά ως μία σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα, τώρα ειδικά που η πλειοψηφία των έργων θα είναι ιδιωτικά ΣΔΙΤ και Παραχωρήσεις. Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, λοιπόν, είμαστε όλοι μας εδώ για να σας παραδώσουμε αυτό το έργο. Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή ταξίδια» κατέληξε ο κ. Μυτιληναίος.

Σε ανακοίνωση της ΜΕΤΚΑ προστίθεται πως το έργο αν και χωροθετείται εντός του νομού Αιτωλοακαρνανίας, ωφελεί σημαντικά την ευρύτερη γεωγραφική ενότητα που περιλαμβάνει τους Νομούς Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας – Πρέβεζας και Άρτας. Μέσω του Οδικού Άξονα Άκτιο-Αμβρακία επιτυγχάνεται η μείωση της σημερινής απόστασης κατά 13 χλμ., ενώ ο χρόνος ταξιδιού προς τη Λευκάδα και την Πρέβεζα μειώνεται κατά 40 λεπτά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα, ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος είναι πιο ασφαλής για κατοίκους και επισκέπτες. Επιπλέον, oι αστικές περιοχές της Αμφιλοχίας και της Βόνιτσας γίνονται περισσότερο ασφαλείς και πιο ανθρώπινες αφού η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται πλέον από τον νέο αυτοκινητόδρομο μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές καυσαερίων, τον θόρυβο και την όχληση.

Ο αυτοκινητόδρομος αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,50m εκάστη, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,50m και από κεντρική διαχωριστική νησίδα. Στο έργο έχουν εφαρμοστεί οι πλέον σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές, καινοτόμες αλλά και ειδικές τεχνικές λύσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: η εφαρμογή της μεθόδου δονητικής αντικατάστασης, η χρήση φωτιστικών σωμάτων LED στον οδοφωτισμό του έργου για εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση τροποποιημένης ασφάλτου για τον περιορισμό των μελλοντικών αναγκών συντήρησης και η αντιστήριξη διανοιγμένων πρανών ορυγμάτων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Το Σαββατοκύριακο στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος Άκτιο – Αμβρακία

Σταϊκούρας: Άκτιο - Αμβρακία, ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος για τους πολίτες

Γ. Καραγιάννης: «Στοίχημα» η κατασκευή του «Άκτιο – Αμβρακία»

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider