Η Aito, το brand αυτοκινήτων της Huawei Technologies, είναι για 2ο συνεχόμενο μήνα το ηλεκτρικό όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα μεταξύ των νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων, σε μια ένδειξη του πόσο μακριά έχουν φτάσει οι Κινέζοι κατασκευαστές smartphone στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν μερίδιο σε μια αγορά που πολιορκείται από πολλούς, λαμπρούς υποψήφιους.
Η Aito πούλησε 21.142 οχήματα τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Huawei Technologies, ξεπερνώντας όλα τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Οι πωλήσεις της ξεπέρασαν αυτές του πιο εδραιωμένου «παίκτη» Li Auto για δεύτερο μήνα. Η τελευταία πούλησε 20.251 οχήματα τον Φεβρουάριο, ενώ ακολούθησε η Nio με μόλις 8.132 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση σχεδόν 20% από τον προηγούμενο μήνα. Η Xpeng, η οποία υποτίθεται ότι ενισχύει την παραγωγή εν μέσω διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα, ήταν πιο κάτω στη λίστα με μόλις 4.545 ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η άνοδος της Huawei στα γραφήματα πωλήσεων των EVs δείχνει ότι ο τεχνολογικός γίγαντας επιχειρεί εντυπωσιακή έφοδο στη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο. Αποτελεί επίσης απειλή για άλλες, νεαρές ακόμη, κατασκευάστριες ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως η Li Auto, η Nio και η Xpeng. Η Li Auto πετυχαίνει μετά βίας κερδοφορία ενώ η Nio δοκιμάζεται, έχοντας διογκώσει τη ζημία της το 2023 στα 20,7 δισ. γουάν (2,9 δισ. δολάρια).
Η ηγέτιδα της αγοράς BYD, η οποία προσφέρει και οχήματα με μπαταρία και plug-in υβριδικά, πούλησε συνολικά 121,748 οχήματα. Οι πωλήσεις της Tesla από το εργοστάσιο της Σαγκάης υποχώρησαν στις 60.365 -στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πάνω από ένα έτος. Εξ αυτών, τα 30.244 εξήχθησαν σε άλλες χώρες και τα 30.141 παραδόθηκαν στο εσωτερικό.