B&F: Έσπασαν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις – Αίγυπτος, ΗΑΕ και Ασία οι νέες αγορές-στόχοι

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
B&F: Έσπασαν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις – Αίγυπτος, ΗΑΕ και Ασία οι νέες αγορές-στόχοι
Τι έδειξαν οι τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις.

Στη διατήρηση της ισχυρής του παρουσίας στην ελληνική αγορά και την ενίσχυση αυτής στο εξωτερικό, με έμφαση στις μεγάλες διεθνείς αγορές γυναικείων ενδυμάτων, όπως η Ρουμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία, επικεντρώνονται οι στόχοι του ομίλου B&F που δραστηριοποιείται στη γυναικεία ένδυση με τα πολύ γνωστά εμπορικά σήματα BSB και Lynee.

Παράλληλα, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη.

Αύξηση 8,5% στον κύκλο εργασιών του ομίλου

Όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας πριν από μερικά 24ωρα, το 2023 ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 101,25 εκατ. ευρώ έναντι 93,32 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας αύξηση 8,5%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 90,54 εκατ. ευρώ έναντι 83,16 εκατ. ευρώ το 2022 σημειώνοντας αύξηση 8,9%. Το μικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου και της εταιρείας διατηρήθηκε σε υψηλό επίπεδο (63,5% και 59,3% αντίστοιχα) και κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με το 2022 (62,5% και 58,2% αντίστοιχα).

Τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου ανήλθαν το 2023 σε 26,55 εκατ. ευρώ από 24,76 εκατ. ευρώ το 2022 σημειώνοντας αύξηση κατά 7,2% περίπου. Τα κέρδη προ φόρων έφτασαν στα 10,57 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων ύψους 9,74 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας αύξηση 8,6%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου ανήλθαν σε 8,09 εκατ. ευρώ έναντι κερδών μετά από φόρους 7,83 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση σημειώνοντας αύξηση 3,2%.

Με 197 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα

Σήμερα ο όμιλος B&F αριθμεί 197 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, εκ των οποίων τα 130 βρίσκονται στην Ελλάδα και τα 67 στο εξωτερικό. Στα καταστήματα περιλαμβάνονται:

  1. 67 εταιρικά καταστήματα της εταιρείας B&F σε βασικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα. Από αυτά, τα 32 είναι καταστήματα του brand BSB και τα υπόλοιπα 35 του brand Lynne
  2. 50 καταστήματα στην Ελλάδα, τα οποία λειτουργούν υπό το σύστημα σύμβασης δικαιόχρησης (franchising) με παραγγελιοδοχική αντιπροσωπεία,
  3. 26 καταστήματα συνεργατών με σύμβαση δικαιόχρησης (franchising) σε Κύπρο (14), Βουλγαρία (7), Αλβανία (1), Αίγυπτος (2) και Αρμενία (2)
  4. 4 σημεία πώλησης υπό μορφή καταστήματος εντός πολυκαταστημάτων σε όλη την Ελλάδα (Shop in Shop),
  5. 3 ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα των brands BSB, Lynne και Miamania για πωλήσεις στην εσωτερική αγορά,
  6. 2 ηλεκτρονικά καταστήματα Β2Β για χονδρικές πωλήσεις των brands BSB και Lynne στο εξωτερικό,
  7. 2 ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης στη Ρουμανία των brands BSB και lynne αντίστοιχα, μέσω της θυγατρικής της BSB FASHION S.A.,
  8. 2 ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης στη Βουλγαρία των brands BSB και Lynne αντίστοιχα,
  9. 37 καταστήματα αποκλειστικής πώλησης των προϊόντων της εταιρείας σε εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα στη Ρουμανία, μέσω της θυγατρικής της BSB FASHION S.A. και 2 OUTLET στη Ρουμανία

Να σημειωθεί εδώ ότι μέσα στη χρήση 2023 ο όμιλος πραγματοποίησε το άνοιγμα τριών νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και δύο νέων καταστημάτων στην Ρουμανία. Παράλληλα, προχώρησε σε διάσπαση και σχηματισμό νέας εταιρείας με την ονομασία «B and Split ΑΕ» όπου εντάχθηκαν τα εμπορικά ακίνητα του ομίλου.

Μια διαδρομή 44 ετών

Η B&F ιδρύθηκε το 1980 - με διαφορετικές επωνυμίες και νομικές μορφές από τότε έως σήμερα - από τον Βασίλη και τη Σοφία Μπιθαρά και πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε ένα ισχυρό γυναικείο brand, που αποτέλεσε τον κορμό για τη δημιουργία του ομίλου B&F. Δραστηριοποιείται στον χώρο του γυναικείου ενδύματος και αξεσουάρ με τα brands BSB και Lynne.

Διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 20 χώρες, καθώς και διαρκώς αυξανόμενες ετήσιες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς, ενώ διαθέτει θυγατρικές σε Κύπρο και Ρουμανία. Δραστηριοποιείται μέσω τριών δικτύων πωλήσεων: δίκτυο λιανικής, δίκτυο χονδρικής και μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ απασχολεί περισσότερα από άτομα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ελένη Παπαθανασοπούλου: Θεμελιώδες συστατικό της κουλτούρας της Coca-Cola Τρία Έψιλον ο ψηφιακός μετασχηματισμός – Οι επενδύσεις

Unilever: Αρχίζουν διαβουλεύσεις με τους εκπροσώπους των εργαζομένων για τις περικοπές – Τι θα γίνει στην Ελλάδα

«Φουσκώνει» ο τζίρος της Alfa Pastry - Θέτει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη των εξαγωγών

gazzetta
gazzetta reader insider insider