Ισχυρή ανάπτυξη για το τρίτο τρίμηνο ανέφερε η Adidas AG, υποδεικνύοντας ότι το σχέδιο ανάκαμψης που «τρέχει» ο Διευθύνων Σύμβουλος, Bjorn Gulden, αποδίδει καρπούς.
Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 598 εκατ. ευρώ (646 εκατ. δολάρια), από 409 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη εταιρείας ανήλθαν σε 469 εκατ. ευρώ.
Επίσης, ο κολοσσός της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης ανέφερε αύξηση εσόδων 10%, ουδέτερη ως προς το συνάλλαγμα, κατά το τρίτο τρίμηνο. Σε όρους ευρώ, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7% στα 6,438 δισ. ευρώ.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η Adidas αύξησε τον ετήσιο στόχο κερδών της για τρίτη φορά, αντανακλώντας την αυξανόμενη ζήτηση για τα ρετρό υποδήματά της. Η εταιρεία αναμένει τώρα να δημιουργήσει λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισ. ευρώ, αύξηση από την προηγούμενη εκτίμηση περίπου 1 δισ. ευρώ.
«Το τρίτο τρίμηνο ήταν πολύ δυνατό για εμάς και πάλι καλύτερο από το αναμενόμενο. 14% υποκείμενη ανάπτυξη για την επωνυμία Adidas, ένα πολύ υγιές μικτό περιθώριο πάνω από 51% και ένα λειτουργικό κέρδος 598 εκατ. ευρώ είναι αριθμοί με τους οποίους είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και απόδειξη ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Adidas, Bjørn Gulden. σχολιάζοντας τα αποτελέσματα των συναλλαγών.
Οι χονδρικές πωλήσεις της Adidas αυξήθηκαν κατά 13% κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, ενώ τα έσοδα απευθείας προς τους καταναλωτές (DTC) αυξήθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις ουδέτερου νομίσματος της Addias στην Ευρώπη αυξήθηκαν 18% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, τα έσοδα στις αναδυόμενες αγορές και στη Λατινική Αμερική αυξήθηκαν κατά 16% και 28% αντίστοιχα, ενώ οι πωλήσεις στην Ιαπωνία/Νότια Κορέα αυξήθηκαν κατά 18%.
Τα έσοδα στην ευρύτερη Κίνα αυξήθηκαν κατά 9%, ενώ στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις μειώθηκαν 7% λόγω των σημαντικά μικρότερων πωλήσεων Yeezy. Εξαιρουμένου του Yeezy, τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος.