Ενισχύει την παρουσία της με την εισαγωγή της νέας σειράς προϊόντων στην κατηγορία του τόνου, επεκτείνοντας παράλληλα και το δίκτυο των συνεργατών της, η εταιρεία Καλλιμάνης.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε ακόμα δύο νέες συνεργασίες με τα προϊόντα τόνου και συγκεκριμένα με τους τρεις βασικούς κωδικούς, τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε περισσότερα από 150 καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «My Market».
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο τόνος Καλλιμάνης κατακτά επάξια μία σημαντική θέση στην αγορά και αυτό γιατί ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική αξία του, την εξαιρετική γεύση του και την premium ποιότητά του, έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ω3 λιπαρά.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ