Χαμηλότερες αναμένεται να είναι πωλήσεις της Starbucks για το α' τρίμηνο, σημειώνοντας την τέταρτη πτώση των συγκρίσιμων πωλήσεών της. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει άλλο ένα πλήγμα για τους επενδυτές, οι οποίοι παρακολουθούν τις προσπάθειες του νέου Διευθύνοντα Συμβούλου Brian Niccol να αναζωογονήσει τη ζήτηση στην αλυσίδα καφέ.
Σύμφωνα με το Reuters, οι πωλήσεις της Starbucks αναμένεται να μειωθούν κατά 4,6% το α' τρίμηνο του 2025, ενώ τα κέρδη θα υποχωρήσουν περίπου 26%, σημειώνοντας το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που συγκέντρωσε η LSEG.
Η εταιρεία αναστέλλει επίσης τις αυξήσεις των τιμών φέτος, ακόμη και καθώς το κόστος του καφέ εκτοξεύεται, γεγονός που θα μπορούσε να επιβαρύνει τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας.
Η μετοχή της εταιρείας ενισχύεται 0,8% τη Δευτέρα στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Το 2024, οι μετοχές της Starbucks σημείωναν πτώση περίπου 20% μέχρι τον διορισμό του Niccol, ενώ έκτοτε καταγράφουν άλμα 28% (μέχρι το κλείσιμο της Παρασκευής).
Ο Niccol, ο οποίος έχει συμπληρώσει τέσσερις μήνες στο νέο του ρόλο στη Starbucks, έχει θέσει μια σειρά από μέτρα για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της αλυσίδας καφέ, η οποία έχει δεχθεί πλήγμα από τον αυξημένο ανταγωνισμό και την εξασθένηση της ζήτησης στις ΗΠΑ και την Κίνα.
Η εταιρεία ανέστειλε τον Οκτώβριο τις προβλέψεις για το 2025, καθώς υλοποιείται το πλάνο του Niccol, το οποίο περιλαμβάνει τη μείωση του χρόνου αναμονής και την εφαρμογή ενός «κώδικα συμπεριφοράς καφετέριας» που θα απαιτεί από τους πελάτες να κάνουν αγορές αν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες ή να συνδεθούν στο Wi-Fi του καταστήματος.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Starbucks δήλωσε επίσης ότι θα προβεί σε περικοπή ορισμένων διοικητικών θέσεων για να επικεντρωθεί στη βελτίωση των λειτουργιών εντός των καταστημάτων, αυξάνοντας τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του Niccol για χρόνο αναμονής κάτω των τεσσάρων λεπτών.