Άνοδο στον τζίρο το 4ο τρίμηνο παρά την ετήσια μείωση του όγκου των πωληθέντων προϊόντων της, ανακοίνωσε η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, AB InBev.
Ειδικότερα, η εταιρεία που κατέχει διάσημα brands όπως η Budweiser, η Corona και η Stella Artois, ανέφερε αύξηση 3,4% στα έσοδα του τέταρτου τριμήνου στα 14,84 δισ. δολάρια, έναντι 2,9% στα 14,05 δισ. δολάρια που προέβλεπαν οι αναλυτές της LSEG.
Οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους αυξήθηκαν κατά 2,7% στα 59,77 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 59,3 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι οικονομολόγοι.
Ο όγκος των πωληθέντων μειώθηκε 1,9% το τρίμηνο και 1,4% σε όλο το 2024, κάτι που η βελγική επιχείρηση απέδωσε σε μεγάλο βαθμό στην αδύναμη ζήτηση στην Κίνα και την Αργεντινή.
Ωστόσο, δηλώνει σίγουρη για τη ανθεκτικότητα της παγκόσμιας ζήτησης μπύρας, ενώ προσδοκά πως θα πιάσει τον στόχο για EBITDA μεταξύ 4% και 8% το 2025.