Μείωση κύκλου εργασιών και διατήρηση των ζημιών κατέγραψε το e-Fresh, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ της χώρας κι ενώ ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων ισχυροποιεί διαρκώς τη θέση του στο online κανάλι αγορών.
Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν με καθυστέρηση στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, το 2023 το e-Fresh εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 19,20 εκατ. ευρώ, μειωμένο έναντι κύκλου εργασιών 20,04 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Το κόστος διοικητικής λειτουργίας και διαθέσεως της εταιρείας ανήλθε στα 4,93 εκατ. ευρώ, ενώ οι χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα σκαρφάλωσαν στα 154.544 ευρώ από 29.619 ευρώ το 2022.
Για το 2023 το e-Fresh εμφάνισε ζημιές ύψους 478.896 ευρώ από 480.488 ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, ενώ το κυκλοφορούν ενεργητικό υπολείπεται των βραχυπροθέσμων υποχρεώσεων κατά 1.855.845 ευρώ.
Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, η εταιρεία δεν είναι επιβαρυμένη με δανειακές υποχρεώσεις (χορηγητικοί λογαριασμοί και συμβάσεις εκχώρησης τιμολογίων και αξιογράφων) και ως εκ τούτου δεν είναι εκτεθειμένη στα επιτόκια της αγοράς.
Παράλληλα, δεν έχει απαιτήσεις από πελάτες και χρεώστες οι οποίες χαρακτηρίζονται ως επισφαλείς.
«Η πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας μέχρι 31/12/2023 δύναται να θεωρηθεί ικανοποιητική σύμφωνα με το σκοπό της εταιρείας και το δεδομένο της φύσης και των απαιτήσεων που αναμένει στην επόμενη χρήση», σημειώνεται χαρακτηριστικά.
«Η εταιρεία διενήργησε σχετική αξιολόγηση και δεν εντόπισε παράγοντες που θέτουν σε κίνδυνο την προοπτική της ως συνεχιζόμενη δραστηριότητα», τονίζεται επίσης.
Μια «αυτόνομη» πορεία 10 ετών
Η εταιρεία λειτουργεί υπό τον νομικό τύπο της ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας με την επωνυμία e-Fresh.gr Private Company και ιδρύθηκε το 2015. Η έδρα της βρίσκεται στις Αχαρναί (οδός Γαρδένιας 20), ενώ η επιχείρηση απασχολεί σήμερα 29 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης.
Η εταιρεία ιδρύθηκε με σκοπό την αγορά και πώληση, χονδρική και λιανική, μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο) τροφίμων, ποτών, ειδών διατροφής και των εν γένει προϊόντων που διατίθενται σε υπεραγορές και την εν γένει διαχείριση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου των ανωτέρω ειδών. Επίσης, με στόχο την παροχή εντολών προς τρίτους (πιστοποιημένους και αδειοδοτημένους προς τούτο) επιτηδευματίες για την εμφιάλωση, συσκευασία και τυποποίηση των τροφίμων, των ποτών, ειδών διατροφής και των εν γένει προϊόντων που διατίθενται σε υπεραγορές για την περαιτέρω διάθεσή τους μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, την αποθήκευση των ανωτέρω ειδών σε χώρους της εταιρείας για την εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κ. α.
«Η δημιουργία ενός online supermarket πηγάζει από την ανάγκη των σύγχρονων καταναλωτών για γρήγορες, ξεκούραστες και ασφαλείς αγορές τροφίμων και προϊόντων βασικής ανάγκης για το νοικοκυριό τους. Το e-Fresh.gr συστάθηκε ώστε να προσφέρει μία καινοτόμα και εύχρηστη ιστοσελίδα, την οποία συνδύασε με μία πρωτοποριακή λύση αποθήκευσης και μεταφοράς των αγορών στον χώρο του πελάτη προσφέροντας μια ολοκληρωμένη υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών», τονίζεται, μεταξύ άλλων, στον ιστότοπο της επιχείρησης.
Παράλληλα, το πρόγραμμα πιστότητας του e-Fresh.gr δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα συλλογής πόντων και την εξαργύρωσή τους σε δωροεπιταγές.