Χριστίδης (Allianz): Επενδύσεις στη βιωσιμότητα, την ψηφιακή καινοτομία και συνεχής εξέλιξη

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χριστίδης (Allianz): Επενδύσεις στη βιωσιμότητα, την ψηφιακή καινοτομία και συνεχής εξέλιξη
Ο κ. Χριστίδης, αναφέρθηκε στο 2024 ως μια χρονιά-ορόσημο, καθώς αυτή σηματοδότησε την πρώτη πλήρη χρονιά λειτουργίας της ενοποιημένης εταιρείας.

«Η Allianz είναι ένας οργανισμός που δεν προστατεύει μόνο το παρόν, αλλά δημιουργεί ευκαιρίες για το αύριο μέσα από το όραμα και τις αξίες της. Με επενδύσεις στη βιωσιμότητα, την ψηφιακή καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξη, θέτουμε τα θεμέλια για μια Allianz που θα πρωταγωνιστεί στην ασφαλιστική αγορά».

Αυτό σημείωσε ο CEO της Allianz, Βασίλης Χριστίδης μιλώντας, χθες, στο πρώτο Συνέδριο Πωλήσεων της εταιρείας μετά την ενοποίηση με την Ευρωπαϊκή Πίστη.

Ο κ. Χριστίδης, αναφέρθηκε στο 2024 ως μια χρονιά-ορόσημο, καθώς αυτή σηματοδότησε την πρώτη πλήρη χρονιά λειτουργίας της ενοποιημένης εταιρείας. Ο ίδιος τόνισε τη δύναμη της συλλογικότητας και της εξέλιξης, παρουσιάζοντας το ρόλο της στρατηγικής σκέψης και της ομαδικής προσπάθειας στη διαμόρφωση ενός σταθερού και δυναμικού μέλλοντος.

Ο CCO της Allianz, Στέφανος Μαλαχιάς αναφέρθηκε στην ανάπτυξη και τη δυναμική του δικτύου, καθώς και στο οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας. Τόνισε την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της Allianz σε όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κυριαρχία της Allianz στις Γενικές Ασφαλίσεις, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών και τη σταθερή ανάπτυξη της εταιρίας. Ο κ. Μαλαχιάς υπογράμμισε ότι η Allianz συνεχίζει να εξελίσσει την ασφάλιση, διαμορφώνοντας το μέλλον του κλάδου.

Στη συνέχεια, ο Λεωνίδας Γαϊτάνος, διευθυντής Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου, Bancassurance & Μεσιτών, εστίασε στις εξελίξεις και τις στρατηγικές της Allianz στους τομείς της Ασφάλισης Ζωής και Υγείας.

Ο αναπληρωτής γενικός εμπορικός διευθυντής της Allianz, Γιώργος Γκοτζαγεώργης, ανέλυσε τις προκλήσεις και τα αποτελέσματα του δικτύου για το 2024, καθώς και τα εργαλεία ανάπτυξης που διαθέτουν οι συνεργάτες της Allianz με ιδιαίτερη αναφορά στο βραβευμένο πρόγραμμα «Ασφαλιστικός Γονέας».

Συνεχίζοντας, η Ζωή Σταματούκου, product management & Direct Sales Supervisor της Allianz εστίασε στις τρέχουσες συνθήκες και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου των γενικών ασφαλίσεων και τέλος, ο Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, αναφέρθηκε στις «πρωτιές» της εταιρίας, όπως η ανάδειξή της για 9η συνεχόμενη χρονιά ως Loyalty Leader, επισημαίνοντας τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της και η αναγνώρισή της ως κορυφαίο ασφαλιστικό Brand στην παγκόσμια κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand για 6η φορά. Ακόμα, μέσα από την παρουσίασή του, φώτισε εκτενώς τη δύναμη που ακτινοβολεί το Brand Allianz παγκοσμίως, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση των συνεργατών για τις μελλοντικές προκλήσεις που θα συναντήσουν.

Ο κ. Θεοδωρίδης υπογράμμισε επίσης τη δέσμευση της Allianz ως Παγκόσμιου Ασφαλιστικού Συνεργάτη των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων για την περίοδο 2021-2032 και παρουσίασε το έργο της Allianz σε αυτό το πλαίσιο.

Ακολούθησε χαιρετισμός από την κα. Ιωάννα Καρυοφύλλη, Πρόεδρο της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, όπου μαζί υποδέχθηκαν τους αθλητές που στηρίζει η Allianz στο δρόμο για το LA 28.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Γεωργακόπουλος (Intrum) : Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την διαχείριση απαιτήσεων

Henkel: Το 2026 νέα προϊόντα Dixan – Πού εστιάζει φέτος

Η Alpha Bank συγχρηματοδοτεί την ανέγερση σύγχρονων σχολικών κτηριακών εγκαταστάσεων

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider